Samsung X460

شرکت سامسونگ یکی از شرکت هایی می باشد که در هر ماه حداقل یک گوشی جدید به بازار ارائه می کند ...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
 Samsung X460
 
آنچه در بسته خریداری شده ی شما موجود می باشد :

-     -  گوشی موبایل

-     - باتری

-     - شارژر

-     - راهنمای مصرف کننده

 

شرکت سامسونگ یکی از شرکت هایی می باشد که در هر ماه حداقل یک گوشی جدید به بازار ارائه می کند ؛ که اکثر آن ها از نظر قیمت گران می باشند ، ولی همیشه گوشی های ارزان بیشتر مورد توجه عموم واقع می شوند .

به طور مثال می توان گوشی X450 را مثال زد که از نظر تئوری در هنگام ورود به بازار ضعیف تر از خیلی گوشی های موجود بود ، ولی بعد از ارائه به بازار ، بازار را قبضه نمود .

چنین فروشی برای گوشی X460 نیز پیش بینی می شود و کمپانی سامسونگ ، امیدوار است تا این گوشی بتواند مخصوصا در میان بانوان 15 تا 26 ساله طرفداران زیادی را جذب نماید ، البته می توان پیش بینی نمود که این گوشی مورد توجه آقایان نیز قرار گیرد . (25% آقایان و 75% بانوان)

 

image
 

 

پایه و اساس این گوشی بر اساس گوشی X100 می باشد و در نظر اول شباهت این دو به یکدیگر کاملاً مشهود است و حتی X460 حالت تاشوی خود را از دست نداده است .

همچنین X460 تقریباً اولین گوشی تاشو بدون آنتن بیرونی است که اجازه ی بدنه ای گرد و یکدست را همانند E700 به گوشی داده است این گوشی با ابعاد متوسط  83x46x21 میلی متر و وزن 75 گرم کاملاً برای قرار گرفتن در دست راحت می باشد ، همچنین دو دکمه کنترل صدا در کناره سمت چپ گوشی قرار گرفته است و محل اتصال هندزفری نیز کمی بالاتر از آن می باشد که توسط یک درپوش لاستیکی پوشیده شده است ، محل اتصال این مدل شبیه به دیگر مدل های سامسونگ می باشد .

 

image

 

صفحه نمایش خارجی گوشی منوکرومیک و سیاه و سفید بوده و به شما امکان روئیت متن و ساعت را در تمامی شرایط نشان می دهد و دارای رزولوشن 96x46 پیکسل می باشد .

با باز نمودن گوشی می توانید صفحه نمایش 65000 رنگ  با رزولوشن 128x160 پیکسل از نوع UFB را مشاهده نمایید . به هر حال صفحه نمایش گوشی دارای تفاوت هائی نسبت به صفحه نمایش های گران قیمت مثل TFT است ، ولی به نوبه ی خود از شفافیت و ترکیب رنگ خوبی برخوردار می باشد ولی در نور مستقیم خورشید کم رنگ می شود .

 

image

 

صفحه کلید گوشی شبیه به مدل های قدیمی تر و با نور پیش زمینه آبی تند می باشد که کاملاً در هر شرایطی خوانا می باشد ، تنها تفاوت آن ها با کلید های دیگر حالت منحنی و به هم پیوسته و موج شکل می باشد که جلوه بسیار زیبائی را به گوشی داده است و شما هم بدون هیچ مشکلی می توانید با آنها کار کنید .

 

image

 

این گوشی مجهز به باتری Li – Ion با گنجایش 800mAh می باشد که بنا برگفته سازنده 3.5 ساعت صحبت و 250 ساعت در حالت استندبای را پشتیبانی می کند در یکی از آزمایشات انجام شده گوشی 4 روز با 40 دقیقه صحبت و حداقل استفاده از دیگر کارائی ها روشن باقی می ماند ، شارژ کامل دستگاه 2 ساعت به طول می انجامد .

 

منوها ( Menu ) :

در منوی اصلی هر منو به صورت تیتر در بالا به همراه یک تصویر متحرک نقش می بندد و در زیر آن سه منوی ابتدائی مربوط به آن منو موجود می باشد ، همه ی منوها نیز دارای شماره ای جهت دسترسی سریع به آن ها می باشند و حرکت بین منوها تنها در صورت انتخاب هر یک از آن ها امکان پذیر خواهد بود .

 

image

 

دفترچه تلفن ( Phone Book ) :

شما می توانید تا 1000 شماره را در حافظه گوشی ذخیره نمائید و برای هر فرد می توانید تا 5 شماره را ذخیره کنید همچنین آدرس ایمیل فرد را نیز می توانید به نام او بیافزائید ، تمامی شماره ها را نیز می توانید در 6 گروه موجود در گوشی قرار دهید .

 

image
         
image

 

حرکت افقی در گوشی اجازه مشاهده لیست تماس های موجود در سیم کارت و گوشی را یک جا می دهد ، سیستم جستجو بر اساس نام می باشد و تنها با نوشتن اولین حرف جستجو به راه می افتد و شما می توانید از 9 کلید برای شماره گیری  سریع استفاده نمائید .

 

پیام ها ( messages ) :

شما دارای 2 آیتم جداگانه می باشید که یکی مربوط به SMS و دیگری مربوط به EMS می باشد ، شما می توانید تا 200 پیام را در حافظه گوشی ذخیره نمائید و 9 پیام قابل ویرایش نیز در گوشی موجود می باشد و گوشی پیام های EMS را پشتیبانی می کند .

همچنین در گوشی یک پوشه مخصوص جهت Draft (پیش نویسی) و پیام های شخصی به طور جداگانه قرار داده شده است حافظه مخصوص ذخیره عکس ها و MMS مشترک می باشد که میزان آن 7 مگابایت است .

 

اطلاعات تماس ها ( call Records ) :

گوشی زنگ های 40 تن پلی فونیک را پشتیبانی می نماید که صدای آن ها خوب و مناسب می باشد ، همچنین شما دارای چندین حالت زنگ می باشید مثلاً تنها زنگ ، ویبره و یا زنگ و ویبره ، تنظیمات دیگر گوشی استاندارد و بدون مشکل می باشد ، همچنین زنگ ها را برای SMS ها و MMS ها می توانید انتخاب نمائید و نشانگر ( زنگ زننده ) زمان را نیز می توانید در این قسمت فعال سازید.

 

تنظیمات ( Setting ) :

علاوه بر پیام خوش آمدگوئی ، تنظیمات مخصوص صفحه نمایش نیز در این قسمت صورت می پذیرد و می توانید برای آن از 5 تصویر متحرک موجود در گوشی به عنوان تصویر پیش زمینه استفاده نمائید ، همچنین می توانید اندازه فونت ها و نوشته ها را نیز در این قسمت تعیین نمائید .

 

 

image

 

شما می توانید مدت زمان روشن بودن نور پیش زمینه را بین 15 ثانیه  تا 10 دقیقه تنظیم نمائید و این مطلب بسیار برای کسانی که عادت به بازی در گوشی دارند مفید می باشد  ، شما داری 15 درجه تنظیم روشنائی صفحه نمایشگر گوشی می باشید .

 

Organizer :

شما به راحتی می توانید یک نوشته ی یادآوری را به طول 100 کاراکتر و در یکی از پوشه های برنامه ی روزانه ، لیست وظایف و تماس ها قرار دهید و برای هر کار نیز می توانید یک زنگ هشدار قرار دهید .

برنامه های ساعت جهانی ، ماشین حساب ، تبدیل واحد ، تایمر و کرونومتر در این قسمت قرار گرفته اند .

زنگ بیداری گوشی تنها برای یک زمان قابل تنظیم می باشد و در حالت خاموش بودن گوشی ، نیز می تواند فعال باقی بماند .

 

image
 

 

Network Service :

یکسری از تنظیمات و دایورت (Divert) تماس ها در این بخش قرار گرفته است .

 

FUN Box :

Wap Browser ویرایش 2 ، قابلیت دانلود تصاویر و ... در این قسمت قرار گرفته و گوشی از GPRS 4+2 بهره می جوید و تمامی تصاویر و عکس ها و ملودی های دریافت شده در Media box ذخیره می شود ، دو بازی پیش فرض نیز در گوشی موجود می باشد که نام هایشان Bubble Smile , Snow Ball می باشد و بازی های جدیدی را هم می توانید بر روی گوشی بریزید ، زیرا گوشی برنامه های تحت JAVA را پشتیبانی می کند .

 

و در نهایت :  

X460 یک نمونه شبیه به X100 می باشد که تنها شکل بدنه و ظاهر آن متفاوت می باشد ، زنگ 40 تن پلی فونیک گوشی رسا بوده و ویبره گوشی هم از قدرت خوبی برخوردار است ، کیفیت صوتی بلندگوها هم بدون خش و مناسب است ، به هر حال این گوشی از نسل گوشی های تاشو و قابلیت های X100 بوده و شاید باید گفت جایگزین مناسبی برای A800 باشد .

 

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سایه

۱۴۰۱/۱۱/۲۷
سلام باتری گوشی x460 ندارین من باتریم خراب شده نیاز دارم که یکی براش بخرم