Samsung T200

گوشی T200 دقیقاً پس از T100 به بازار وارد گردید و در واقع مربوط به همان شاخه بوده ، اما حقیقت این بود که T200 شامل کارآیی های بالاتر و بهتری نسبت به T100 می باشد...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
Samsung T200
 
آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

_ گوشی موبایل

_ دو عدد باتری

_ شارژر

_ راهنمای مصرف کننده

 

گوشی T200 دقیقاً پس از T100 به بازار وارد گردید و در واقع مربوط به همان شاخه بوده ، اما حقیقت این بود که T200 شامل کارآیی های بالاتر و بهتری نسبت به T100 می باشد . بیشتر کارآیی های آن ، برگرفته از مدلی به نام S100 می باشد ، یکی از کارآیی های جدید این گوشی قابلیت بازشدن خودکار آن می باشد .

 

 

image
 

 

 

T200 به رنگ نقره ای در بازار عرضه گردیده است ، ابعاد گوشی 88.5x46.5x22.8  میلی متر بوده و دارای وزن 99 گرم می باشد . گوشی اگر چه تا حدی بزرگ است ولی در عین حال خوش دست نیز می باشد ، روی قسمت جلوی قاب در وسط علاوه بر یک صفحه نمایش ، از یک رنگ با طیف دیگری استفاده شده و در صورتی که کناره سمت چپ گوشی را مشاهده نمایید ، می توانید پورت اینفرارد و دکمه دوگانه کنترل صدا را بیابید ، محل اتصال هدست نیز در بالای گوشی قرار گرفته است که با یک پوشش لاستیکی پوشیده شده و محل اتصال شارژر و اتصال به سیستم در پایین گوشی مشاهده می شود .

 

image

 

بلندگوی گوشی که در پشت گوشی قرار گرفته است کاملاً متفاوت می باشد . گوشی دارای صدای بسیار بلندی می باشد و نکته مهم این که زنگ 16 تن پلی فونیک گوشی کیفیت خود را به خوبی نشان می دهد و صدای زنگ گوشی بلند و زیبا می باشد . چراغ نشان دهنده تماس و آنتن دهی در گوشی موجود نمی باشد .

دکمه مخصوص بازنمودن گوشی در سمت راست آن قرار گرفته است و با یک فشار برروی آن ، درب گوشی به راحتی باز می گردد . شما دارای 5 زنگ متفاوت برای تنظیم ، به هنگام بازشدن درب گوشی می باشید و همچنین می توانید این صدا را قطع نمایید ، همچنین شما می توانید درب گوشی را بدون هیچ مکانیزمی نیز به راحتی باز و بسته نمایید و در واقع این باز شدن خودکار یک کارآیی لوکس و اضافه موجود در گوشی می باشد و گاهی اوقات بازنمودن گوشی با کمک دست سریع تر انجام می پذیرد . البته این گوشی یک گوشی مدگرایانه است و باید کارآیی این چنینی داشته باشد تا چشم ها را در حین بازشدن متحیر نماید ، کار با اجزاء و کارآیی های داخلی گوشی به راحتی و سرعت انجام می پذیرد .

حواستان باشد که خاموش شدن آخرین نشانگر باتری سریع تر از دو نشانگر دیگر آن می باشد و گوشی نیز در زمانی که باتری ندارد به طور خودکار باز نمی گردد در این حالت باید به سرعت گوشی خود را شارژ نمایید در غیر این صورت گوشی تا یکی دو ساعت بعد خاموش می گردد .

بسته ی خریداری شده ی شما دارای 2 باتری می باشد .

یکی در اندازه ی عادی (Li- Ion /900 mAh) و دیگری لاغر Li-Ion / 720 mAh) ) بنابر گفته سازنده با باتری می توانید 8 ساعت صحبت کرده و یا گوشی خود را 150 ساعت در حالت استندبای روشن نگه دارید که شباهت زیادی به S100 دارد . در یکی از آزمایشات انجام شده گوشی 3 روز با 40 دقیقه صحبت و 1.5 ساعت کار با دیگر کارآیی های گوشی ، به کار خود ادامه می دهد .

صفحه نمایش استفاده شده در گوشی (Ultra Fine Bright) UFB می باشد ، که بعد از صفحات STN به بازار عرضه گردید . صفحه نمایش دارای رزولوشن 128x160پیکسل بوده و قادر به نشان دادن 65000 رنگ می باشد ولی کیفیت پایین تری نسبت به صفحات TFT دارد . اطلاعات گوشی در مقابل نورخورشید نیز خوانا خواهد بود .

 

image

 

صفحه نمایش بیرونی گوشی نیز دارای رزولوشن 96x64 پیکسل و سیاه و سفید با رنگ پس زمینه آبی می باشد و وقتی نور آن خاموش باشد صفحه نمایش سبز رنگ است . صفحه کلید گوشی دارای یک دکمه جهت دار 4 طرفه می باشد و دکمه های چند منظوره در کنار آن ، زیر صفحه نمایش قرار گرفته اند ، دکمه ها از پلاستیک ساخته شده اند و اندازه و جای مناسبی دارند . همچنین در قسمت های مختلف از قطعات ریز پلاستیکی جهت حفاظت از گوشی استفاده گردیده است .

 

منوها (Menu) :

منوهای گوشی همان حالت گوشی قبلی را داشته و نام منو به همراه انیمیشن آن و سه زیرمنوی اول آن در صفحه ، نشان داده می شود ، همچنین می توانید منوی اصلی را به صورت لیست پوشه ها مشاهده نمایید ، شما رنگ منوها و تصاویر پس زمینه  آن ها را می توانید تغییر دهید .

 

image

 
دفترچه تلفن (Phone book) :

شما می توانید 500 شماره تلفن خود را در دفترچه تلفن گوشی ذخیره نمایید و برای هر فرد نیز سه شماره منزل ، محل کار ، موبایل و آدرس ایمیل را ذخیره نمایید ، شما می توانید تماس های خود را در گروه های تماس نیز قرار دهید و همچنین یک زنگ به خصوص و یک آیکن را به گروه ها اختصاص دهید . گوشی تمامی شماره های موجود در گوشی و سیم کارت را مشترکاً نشان می دهد .

 

پیام ها (Messages) :

شما قادر خواهید بود 20 پیام را در حافظه گوشی ذخیره کنید . این گوشی همچنین پیام های EMS را نیز پشتیبانی می کند . گوشی دارای مجموعه زیبایی از آیکن ها ، تصاویر و ملودی های قابل ارسال می باشد همچنین تعدادی شکلک نیز در آن موجود است که به دیدن و فرستادن شان می ارزند .

 

لیست تماس ها (Call list) :

در این بخش ، لیست تماس های گرفته شده (Dialed calls) ، لیست تماس های وارد شده (Received calls) و لیست تماس های از دست رفته (Missed calls) موجود می باشد ، همچنین تاریخ و زمان هر یک از شماره ها نیز در کنار آن ها ثبت گردیده است و بقیه تنظیمات گوشی استاندارد بوده و کار با آن ها راحت می باشد .

 

 زنگ ها (Tone) :

شما می توانید زنگ گوشی را در این قسمت تنظیم نمایید . گوشی دارای 6 زنگ ، 8 صدای حیوان و 31 ملودی می باشد ، زنگ های گوشی پلی فونیک ، زیبا و بلند می باشد .

 

تنظیمات (Settings) :

در این قسمت می توانید گوشی را برحسب سلیقه خود تنظیم نمایید ، می توانید در این بخش زبان منوها ، اسکرین سیور ، تصویر پس زمینه و کنتراست و تنظیمات استاندارد دیگر گوشی را تغییر دهید .

 

تنظیم كننده (Organizer) :

کارآیی های زیادی در این زیرمنو قرار گرفته است ، اولین آن تقویم است که رویدادهایی را نیز می توانید در آن ذخیره نمایید و برای افزودن بیش از یک رویداد در یک روز باید آن را از روز دیگر در این روز کپی نمایید ، همچنین از مزایای لیست انجام کار to – do list نیز بهره خواهید برد ، زمان و تاریخ گوشی نیز در این بخش قابل تنظیم بوده و از برنامه World Time بهره می جویید .

زنگ بیداری نیز در همین منو می باشد که برای یک بار زنگ زدن و یا زنگ زدن روزانه و یا روزهای مشخص قابل تنظیم است . همچنین ماشین حساب و برنامه تبدیل واحد نیز در این بخش مشاهده می شود .

 

Network Service :

تمامی تنظیمات مربوط به شبکه و اپراتور در این بخش موجود می باشد .

 

جعبه سرگرمی (Fun Box) :

در این منو شما قادر به استفاده از WAP Browser ویرایش 1.2.1 می باشید و سه بازی نیز در گوشی موجود است . فایل های دانلود شده نیز در همین قسمت قابل ذخیره سازی می باشند .

 

و در نهایت :

کیفیت صوتی و صدای زنگ گوشی بسیار بلند و واضح و برتر از تولیدات قبلی سامسونگ می باشد . قدرت ویبراتور گوشی نیز در حد متوسط است . از طرفی T200 ساده تر از S100 بوده و از Java و حالت Dual Band بهره نمی برد و از طرف دیگر دارای تکنولوژی بازشدن خودکار و صفحه نمایش UFB می باشد در هر صورت اگر به دنبال کارآیی Java در گوشی نیستید این گوشی انتخاب مناسبی می باشد .

 

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)