Samsung C200

بعد از ارائه R210 به عنوان اولین گوشی موفق سامسونگ در زمان خود که مردم زیادی از آن استقبال کردند ...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
 Samsung C200
 
آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

_ گوشی موبایل

_ راهنمای مصرف کننده

_ هدست

_ شارژر

_ باتری

 

image

 

بعد از ارائه R210 به عنوان اولین گوشی موفق سامسونگ در زمان خود که مردم زیادی از آن استقبال کردند ، سامسونگ تجربه های زیادی را آزمود تا این که مجدداً تصمیم گرفت یک گوشی با قیمت پایین تر و نرم افزارهای امروزی ولی شبیه به همان مدل قدیمی به بازار ارائه نماید شاید برخی این گوشی سامسونگ را مدل کلاس پایین این شرکت بدانند اما حقیقتاً سامسونگ این واژه را رد کرده و اصلاً داشتن خط تولید گوشی های با کلاس پایین را منتفی دانسته و تنها این گوشی را به عنوان یک گوشی سطح متوسط اعلام نمود . اما شاید گوشی که قیمت آن کمتر از 100 یورو باشد را نتوان جزء گوشی های با کلاس متوسط دانست به هر حال این گوشی ، یک گوشی نه خیلی ارزان و نه گران می باشد .

 

image

 

رنگ های مختلفی از این گوشی در بازار یافت می شود (نقره ای ، آبی ، خاکستری ، قرمز) ولی دور تا دور صفحه نمایش نقره ای مات می باشد . ابعاد گوشی 105x42.5x18.5 میلی متر  و وزن آن 69 گرم است .

همه پارامترها در گوشی عادی می باشد و تنها وزن آن خیلی سبک نیست ولی راحت می باشد و در جیب هم جا می شود . یکی از قسمت های جالب گوشی صفحه نمایش آن است که از نوع UFB با قابلیت نشان دادن 65000 رنگ و رزولوشن  128x128 پیکسل (28x28 میلی متر ) می باشد و 4 خط را نشان می دهد و کیفیت صفحه نمایش برای یک گوشی در این رده مناسب می باشد و البته صفحه نمایش به شفافیت صفحات TFT نمی باشد و قابل مقایسه با موتورلا C380 و زیمنس C65 می باشد و تصاویر در نور خورشید کم رنگ می شود ، ولی خوانا می ماند.

 

image

 

image

 

 

صفحه کلید گوشی در اندازه متوسط می باشد و نور پس زمینه آن آبی است و کار با آن راحت و بدون مشکل می باشد .

 

image

 

کلیدهای جانبی کنترل صدا از شکل حالت عادی برخوردار نمی باشند و محل اتصال هدست نیز کمی بالاتر قرار دارد که با یک پوشش لاستیکی پوشیده می شود و محل اتصال گوشی به سیستم در پایین آن قرار دارد که آن هم توسط یک پوشش لاستیکی پوشیده می شود .

 

image

 

باتری دستگاه mAh 800   بوده و در پشت دستگاه قرار می گیرد که دارای هیچ گونه لقی نمی باشد و بنابر گفته سازنده ی این گوشی 150 ساعت در حالت استندبای و مجموعاً 3 ساعت صحبت را پشتیبانی می نماید ، در یکی از آزمایشات انجام شده گوشی 4 روز با 40 دقیقه صحبت و 15 دقیقه استفاده از دیگر کارآیی ها ، روشن باقی ماند شارژ کامل این دستگاه 5.1 ساعت به طول می انجامد .

 

منوها (Menu) :

شما دو روش برای نشان دادن منوها دارید که همان روش قدیمی و نشان دادن اسم منوی اصلی و زیر منوها در یک لیست عمودی می باشد و حالت دوم دارای یک انیمیشن زیبا و نشان دادن منوهای قبل و بعد به صورت کوچک تر در پایین و  بالای صفحه نمایش می باشد .

 

image
         
image

 

 

دفترچه تلفن (Phone book) :

شما قابلیت ذخیره 1000 شماره را در گوشی دارید و برای هر فرد می توانید 3 شماره تلفن به همراه ایمیل فرد را ذخیره نمایید . هر نامی را می توانید در یک گروه با آیکن مشخص ذخیره نمایید و زنگ مخصوصی را برای فرد در نظر بگیرید ، شماره های موجود در سیم کارت و تلفن در یک لیست نشان داده می شوند .

 

پیام ها (Messages) :

تا 200 پیام قابل ذخیره در گوشی می باشد و گوشی EMS و MMS را پشتیبانی می نماید ، 5 پیام پیش فرض و کارآیی T9 از دیگر کارآیی های این قسمت می باشد .

 

لیست تماس ها (Call list) :

در این بخش ، لیست تماس های گرفته شده (Dialed calls) ، لیست تماس های وارد شده (Received calls) و لیست تماس های از دست رفته (Missed calls) موجود می باشد .

 

تنظیمات صوتی Sound Setting :

در این قسمت قادر به انتخاب یک زنگ برای تماس های گوشی می باشید و البته با مجموعه بزرگی طرف نیستید و همه چیز استاندارد می باشد . شما در گوشی دارای پروفایل نمی باشید ولی می توانید تمامی تنظیمات گوشی را به طور شخصی تنظیم نمایید ، همچنین نحوه ی زنگ خوردن گوشی (ویبره ، زنگ ، ویبره و زنگ) قابل تنظیم در این قسمت می باشد ، همچنین گوشی دارای نشانگر صوتی زمان می باشد که هر یک دقیقه در حین مکالمه یک بوق می زند .

 

تنظیمات (Settings) :

گوشی با استفاده از این قسمت به یک وسیله بسیار راحت برای شما تبدیل می گردد و تصاویر پس زمینه که 11 مورد متحرک در گوشی موجود می باشد قابل تنظیم است . تنظیمات کنتراست صفحه و تنظیمات امنیتی گوشی نیز در همین بخش موجود است.

 

تنظیم كننده (Organizer) :

در این منو تنظیمات مختلفی قابل مشاهده است اولین آیتم یک تقویم می باشد که برای هر روز یک رویداد قابل ذخیره می باشد روزهایی که دارای رویداد می باشند با رنگ دیگر نشان داده می شود و البته افزودن بیش از یک رویداد به یک روز کار آسانی نیست ، یک لیست انجام وظایف To do list در این بخش موجود است که هر وظیفه با اهمیت خاص خود قابل ذخیره می باشد و هر وظیفه قابل انتقال به تقویم نیز می باشد .

زنگ بیداری دستگاه نیز در همین قسمت قرار گرفته است که برای روزهای مختلف هفته در یک زمان قابل تنظیم می باشد . شما دارای یک ماشین حساب ساده و یک برنامه تبدیل واحد می باشید ، برنامه World Time نیز در همین منو موجود است که زمان و تاریخ صحیح را به شما خواهد داد .

 

ضبط صوت Dictaphone :

قابلیت ذخیره Kb 100 برای نوشته ها و قابلیت ذخیره 5 ورودی صوتی 30 ثانیه ای را تنها در حالت استندبای دارید . همچنین شما قابلیت ضبط مکالمه را ندارید.

 

image

 

Network Services :

تمامی تنظیمات مربوط به اپراتور و شبکه اتصال در این قسمت موجود است .

 

Fun Box :

در این بخش از وجود WAP Browser ویرایش 1.2.1 بهره می جویید . بازی ها هم در همین قسمت می باشند که مشتمل بر 4 بازی Bubble Smile و Fun 2Link و Ultimate Golf ، Mobile Chess می باشد و Kb 512 برای این بازی ها قرار داده شده است و Kb 600 هم برای تصاویر و ملودی ها می باشد . ملودی های دانلود شده قابل استفاده برای گروه های تماس نمی باشد .

 

image
 

 

 
 
و در نهایت :
این دستگاه بدون هیچ مشکلی در ارتباطات کار می کند و قدرت ویبره ی گوشی بالا می باشد و صدای زنگ 40 تن پلی فونیک گوشی هم بسیار بالا می باشد و در خیابان هم قابل شنیدن است و این گوشی در مجموع گوشی خوب و با قیمت مناسب می باشد .

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)