Samsung C110

خیلی به سرعت پس از عرضه ی C100 به بازار ، این گوشی یکی از نیازهای مبرم بازار گردید و حتی بعد از گذشت نیم سال از تولید گوشی ، قیمت این گوشی بالا و پائین می شد ...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
  Samsung C110
 
آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

_ گوشی موبایل

_ راهنمای مصرف کننده

_ باتری

_ شارژر

 

خیلی به سرعت پس از عرضه ی C100 به بازار ، این گوشی یکی از نیازهای مبرم بازار گردید و حتی بعد از گذشت نیم سال از تولید گوشی ، قیمت این گوشی بالا و پائین می شد ، در همین راستا مدل C110 نیز به نحوی در مجموعه ی تولیدات شبیه به C100 تولید گردیده که تنها اینفرارد نداشت و اگر طرفدار وجود اینفرارد می باشید باید مدل قبلی یعنی C100 را انتخاب می کردید .

حالت دایره ای شکل منوها که قابلیت استاندارد شدن را نیز دارد در گوشی قابل اجرا می باشد ، همچنین تصاویر نیز در گوشی تغییر نموده اند ولی این تغییرات خیلی مهم نبوده و گوشی دارای شباهت کامل به C100 می باشد .

 

 

image

 

صفحه کلید گوشی زیر صفحه نمایش آن قرار گرفته که بزرگ به نظر می رسد و دارای رزولوشن 128x128 پیکسل می باشد ،   28x28میلی متر و با این اندازه در آن 5 خط نوشته و یک خط توضیحات جای می گیرد . صفحه نمایش 65000 رنگ را پشتیبانی می کند و در آن از تکنولوژی UFB استفاده شده است که در نور خورشید تا حد زیادی محو می گردد . تصاویر در گوشی کمی حالت تکه تکه دارد و کیفیت صفحه نمایش پائین تر از انتظار برای سامسونگ می باشد ، ولی به هر حالت شبیه به آنچه در C100 استفاده شده است ؛ می باشد .

 

image

 

وقتی برای اولین بار گوشی را در دست می گیرید ، نازکی گوشی شما را حقیقتاً متحیر می سازد ، تنها 17 میلی متر و این تنها به خاطر استفاده از باتری های Li – Ion می باشد که دارای گنجایش 800mAh بوده و بنا برگفته ی سازنده 145 ساعت در حین استندبای و 3 ساعت در حالت مکالمه گوشی را روشن نگه می دارد . در یکی از آزمایشات انجام شده گوشی 4 روز با 10 دقیقه صحبت و 15 دقیقه کار با دیگر کارائی های گوشی روشن باقی ماند .

ابعاد گوشی واقعاً رضایت بخش بوده و در حدود 111x45x17 میلی متر می باشد و وزن گوشی نیز 76 گرم و هر گونه که بخواهید می توانید آن را حمل نمائید .

در سمت چپ گوشی دکمه های کنترل حجم صدای گوشی قرار گرفته است . محل اتصال هدست نیز در قسمت راست گوشی مشاهده می شود .

 

منوها (Menu) :

گوشی مجهز به منوهای دایروی می باشد که برای مدل های سامسونگ استاندارد است و زیر منوها نیز به صورت لیست نشان داده می شوند . همچنین تمامی منوها کدگذاری شده و قابلیت دسترسی از طریق کدها را خواهید داشت ، همچنین همان حالت عادی ، عمودی برای منوها نیز قابل انتخاب می باشد .

 

image

 

دفترچه تلفن ( Phone Book ) :

شما قابلیت ذخیره ی 500 شماره تلفن را در حافظه ی گوشی دارید و برای هر فرد می توانید سه شماره تلفن و آدرس ایمیل ذخیره نمائید ، همچنین می توانید نام افراد را به گروه های تماس نیز بیافزائید و برای هر گروه نیز زنگ مشخصی را تعریف نمائید ، شما قابلیت مشاهده ی شماره های موجود بر روی گوشی و سیم کارت را مشترکاً در لیست اصلی این بخش دارید و می توانید 8 تلفن را به عنوان تلفن های ضروری در دکمه های شماره دار ذخیره نمائید . گوشی ، شماره گیری صوتی را پشتیبانی نمی کند .

  

پیام ها ( Message ) :

شما قابلیت ذخیره ی 50 پیام را در حافظه ی گوشی دارید ، همچنین گوشی پیام های EMS را نیز پشتیبانی می کند و در نتیجه شما دارای مجموعه هائی از تصویر و انیمیشن قابل ارسال توسط این سیستم نیز می باشید ، بقیه کارهای این قسمت استاندارد می باشند .

 

لیست تماس ها ( Call list ) :

مانند همیشه ، همه ی نکات ، ساده و عادی می باشد . تمامی تماس ها در لیست های جداگانه قابل رویت می باشند و تماس های از دست رفته نیز با تاریخ و زمان نشان داده می شوند . تماس هائی که دو یا چند بار وارد شده تنها یک بار با تاریخ و زمان جدید نشان داده می شوند و کار با این بخش بسیار راحت می باشد .

 

تنظیمات صوتی ( Sound Setting ) :

برای زنگ گوشی شما قادر به انتخاب از میان 6 زنگ و یا 8 صدای حیوان و یا 31 ملودی می باشید ، ملودی ها مدرن و کلاسیک می باشند . حجم صوتی این ملودی ها بسیار بلند می باشد ، شما در گوشی پروفایل ندارید و نحوه ی زنگ زدن گوشی را می توانید بر حسب زنگ ، ویبره و ترکیب زنگ و ویبره تنظیم نمائید .

 

تنظیمات گوشی ( Phone Setting ) :

این بخش به شما اجازه می دهد تمامی کارهای گوشی را بر حسب آنچه شما می خواهید تنظیم نمائید ، به عنوان مثال ؛ زبان گوشی ، تصویر پس زمینه ی گوشی و روشنائی صفحه نمایش را تنظیم نمائید .

 

image
         
image

 

Organizer :

کارائی های زیادی در این قسمت موجود می باشد و شما می توانید به هر روز یک رویداد بیافزائید ، که البته راه هائی هم برای افزودن این میزان نوشته وجود دارد که کمی سخت و پر دردسر است ، شما همچنین می توانید تقویم را به صورت ماهیانه مشاهده نمائید ، روزهائی که دارای رویداد می باشند با رنگ دیگری پر رنگ و مشخص گردیده است و شما قابلیت دسترسی سریع به یک تاریخ را نیز دارید . در گوشی لیست  انجام وظایف یعنی To do list نیز قابل دسترس بوده و برای هر کاری می توانید دوره و میزان اهمیت را مشخص نمائید . گوشی مجهز به برنامه های ماشین حساب و برنامه ی تبدیل واحد نیز می باشد ، زمان و تاریخ نیز از طریق برنامه ی ساعت جهانی قابل تنظیم است . زنگ بیداری گوشی هم قابل تنظیم برای هر روز و یا روزهای کاری هفته می باشد .

 

تنظیمات شبکه ( Network Service ) :

تمامی تنظیمات مربوط به شبکه و اپراتور در این بخش از گوشی قرار گرفته اند .

 

جعبه ی سرگرمی ( Fun Box ) :

در این بخش شما مجهز به Wap Browser ویرایش 1.2.1 می باشید . دو بازی نیز در این قسمت یافت می شود که یکی Bowling و دیگری Pac Man می باشد . گنجایش حافظه نیز 1.5 مگابایت است .

 

image
         
image

 

زنگ بیداری دستگاه نیز در همین قسمت قرار گرفته است که برای روزهای مختلف هفته در یک زمان قابل تنظیم می باشد . شما دارای یک ماشین حساب ساده و یک برنامه ی تبدیل واحد می باشید ، برنامه ی World Time نیز در همین منو موجود است که زمان و تاریخ صحیح را به شما خواهد داد .

 

ضبط صوت (Dictaphone) :

قابلیت ذخیره Kb 100 برای نوشته ها و قابلیت ذخیره 5 ورودی صوتی 30 ثانیه ای را تنها در حالت استندبای دارید .

 
و در نهایت :

کیفیت ارتباط گوشی با شبکه و اپراتورها و همچنین کیفیت تماس ها مناسب و خوب می باشد . کیفیت و صدای بلندگوها در حین مکالمه بسیار بالا می باشد و زنگ 40 تن پلی فونیک گوشی نیز از کیفیت مناسبی برخوردار است . حتی اگر گوشی در جیب شما هم باشد صدایش را خواهید شنید . قدرت ویبره ی گوشی مناسب و در حد متوسط است که البته به علت نازکی آن می باشد و باتری Li – Ion گوشی سبب کاهش وزن و ابعاد گوشی گردیده است و مدت زمان کارکرد آن نیز حداقل 2 برابر حالت های گذشته گردیده است .

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)