خانهبررسی‌ها
SonyEricsson W610

SonyEricsson W610

نواده ی واکمن های سونی اریکسون روز به روز بزرگتر شده و اعضای جدیدی به بازار معرفی می کند که شاید زیاد هم با هم متفاوت نباشند ...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
                                  

 

 

بررسی تخصصی W610i سونی اریکسون :

 

محتویات بسته خریداری شده :

-          گوشی موبایل

-          باتری مدل Bst_33

-          شارژر

-          کابل اتصال Usb

-          کارت حافظه (512 M2  مگابایت )

-          Cd نصب نرم افزارگوشی

-          هدست سیم دار استریو مدل Hpm_70

خانواده ی واکمن های سونی اریکسون روز به روز بزرگتر شده و اعضای جدیدی به بازار معرفی می کند که شاید زیاد هم با هم متفاوت نباشند .

در اواسط سال 2006 اولین واکمن یعنی W800i و پس از آن W700i و به دنبال آن گوشی های واکمن سونی اریکسون با طراحی تا شو ارایه شدند , اما در حال حاضر بازار فروش سونی اریکسون در دست گوشی های واکمن معمولی است .

می توان W610 را با کمی تفاوت برادر دو قلوی K550 دانست همانطور که این درجه شباهت را در بین K750 و W800 نیز می توان دید . همه ی این گوشی ها از پلت فورم A100 برای اجرای برنامه ها استفاده کرده و دارای دوربین 2 مگا پیکسلی هستند .

 

image

طراحی ظاهری w610 از لحاظ ساختار صفحه کلید با دکمه های باریک و براق نقره ای , پس از ارایه یW880 جالب توجه است , از لحاظ ظاهری می توان آن را ترکیبی از W810i و W880 دانست .

 

image
 
image

W610 در دو رنگ مشکی و نارنجی عرضه شده است . رنگ نارنجی آن فوق العاده جذاب و چشمگیر بوده و مورد توجه نسل جوان است و رنگ مشکی آن به همراه بخشهای نقره ای بسیار شکیل و زیباست .

ابعاد 102×46×14 میلی متر این گوشی را در زمره ی باریک اندامان سونی اریکسون قرار می دهد که البته باریکی آن آزار دهنده نیست . وزن گوشی نیز 92 گرم است و نسبتأ سبک است .

سونی اریکسون برای گوشی های سطح بالای خود مثل W850i از تکنولوژی QVGA در طراحی صفحه نمایش استفاده کرده, اما برای گوشی های متوسط مثل W610 از این تکنولوژی استفاده نشده و هر چند رزولوشن این صفحه نمایش 176×220 پیکسل است اما کیفیت وضوح تصویر آن به اندازه ی کافیست. به هر حال این صفحه نمایش با قطر 1/9 اینچ (31×40 میلی متر ) قابلیت نمایش 262 هزار رنگ (TFT ) را دارد . یکی از نکات مثبت این گوشی سایز درشت فونت آن است .که خوانایی منو ها را فوق العاده راحت کرده است . روی صفحه نمایش تا 6 خط متن و 3 خط آیکن های سرویس قابل دیدن هستند. بر خلاف محصولات دیگر سونی اریکسون , لایه ای برای نگه داری از صفحه در مقابل تابش خورشید وجود ندارد . اما با این حال در تابش مستقیم خورشید , با اینکه رنگها کمی محو می شوند اما نوشته ها قابلیت خوانایی خود را حفظ می کنند.

 

image
 

 

هر چند صفحه کلید این گوشی از لحاظ ظاهری زیباست و ظاهر گوشی را جذاب کرده اما کارایی آن مناسب نیست و بخصوص  افرادی که دستها و انگشتان بزرگی داشته باشند در هنگام استفاده از این صفحه کلید با مشکل روبرو خواهند بود و نه تنها امکان اشتباه زدن دکمه ها وجود دارد بلکه SMS بازها پس از چند SMS ناراحتی خاصی را در سر انگشتانشان حس خواهند کرد .

 

image
 
image

 

نور پس زمینه کلید های صفحه کلید نارنجی است و به خوبی قابلیت دید را فراهم می کند , خوشبختانه کار با کلید های چند منظوره به دلیل وجود نوار دور آن ها بسیار راحت است .

 

image

 

در پایین سمت راست گوشی سوراخی برای اتصال بند آویز وجود دارد . خوشبختانه انواع امکانات اتصالات در گوشی وجود دارد و محل اتصال شارژر - هندزفری در سمت چپ بدنه ی گوشی قرار دارد .

 

image
 

در کناره سمت چپ گوشی درگاه کارت حافظه با در پوش لاستیکی نرمی وجود دارد . در کنار این درگاه دکمه ی مخصوص  پخش موسیقی است که با فشرده شدن قابلیت پخش مدیا پلیر و یا رادیو را دارد . هرچند موزیک پلیر را می توان با استفاده از دکمهW  نیز باز کرد .

 

image

در کنار سمت راست دکمه ی مخصوص دوربین و دکمه ی تنظیم ولوم صدا قرار داشته و در کنار بالای گوشی پورت اینفرارد و دکمه ی روشن / خاموش گوشی قرار گرفته اند .

لنز دوربین 2 مگا پیکسلی گوشی به همراه آینه ی کوچک و دو فلاش LED در پشت گوشی قرار دارند . از فلاش می توان جای چراغ قوه نیز استفاده کرد . علاوه بر این اسپیکر  گوشی نیز در پشت آن است و با اینکه W610 فقط یک اسپیکر دارد اما کیفیت و بلندی صدای آن بسیار خوب و مناسب است .

 

image

 

پوشش پشت بدنه گوشی از جنس پلاستیک بسیار نازک بوده که باید با دقت باز وبسته شود . در زیر پوشش ، باتری لیتیومی  950mAh  قرار گرفته است . به این ترتیب امکان 7 ساعت مکالمه مداوم , 350 ساعت باقی ماندن در حالت آماده به کار و 25 ساعت پخش موسیقی را دارد . مدت زمان شارژ کامل باطری گوشی در حدود 2 ساعت است .

image

 

ساختار منو :

W610 از لحاظ نرم افزارهای داخلی بسیار شبیه به سایر گوشی های سری W سونی اریکسون است و بخصوص که اینترفیس نرم افزار واکمن2.0 به همراه برخی برنامه های مشترک با W850 و W880 بصورت پیش فرض روی آن قرار دارند . البته برخی تغییرات در نمایش عکس های گالری تصاویر و نحوه فیلمبرداری ایجاد شده است .منوی اصلی با 12 آیکن بصورت شبکه ای دیده می شود . به اکثر آیتم های  منو می توان دکمه ی میانبری را اختصاص داد .

image
 
image
 
image

تایپ متن در حالت ارسال پیام تغییری نکرده و مثل همیشه با فشردن دکمه ی # لیستی از زبانهای مختلف نمایش داده می شوند . علاوه بر زیر منوهای عمودی که در اکثر گوشی ها وجود دارد , تم های افقی برای حرکت بین آیتم ها ی مختلف وجود دارد , مثلأ می توان همزمان با مرور شماره های تماس گرفته شده با حرکت افقی روی تبها از شماره های از دست رفته و ...  مطلع شد . همین ویژگی در منوهای مختلف دیده می شود .منوی Activity به خوبی عمل می کند و دارای 4 نوار می باشد .سه نوار اول رویدادهای مختلف مانند تماس های ناموفق ، یادداشت و پیام را نمایش می دهد . کاربر می تواند این منو را غیر فعال کند که در اینصورت پنجره Popup روی صفحه ظاهر می شود و یک نوع رویداد خاص را نشان می دهد . در تب سوم میانبر های قابل استفاده وجود دارند . در تب چهارم نیز لینک هایی که بیشترین استفاده را دارند قرار می گیرند که دسترسی به آنها سریعتر امکان پذیر می باشد . از جمله این لینکهای قابل استفاده , جستجوگر وب Google  است .

 

image
 
image

 

 تب دوم چیزی شبیه به Manager  Task  کامپیو تر است که بر نامه های در حال اجرا را نمایش می دهد . کاربر این گوشی می تواند تا 8 برنامه java  را بطور همزمان اجرا کند و بین آنها سوییچ کند .

در هنگام اتصال کابل USB باید یکی از سه حالت : اتصال برای انتقال و دسترسی  به اطلاعات ذخیره شده روی کارت حافظه گوشی , مدیریت گوشی و یا فعال کردن حالت پرینت را انتخاب کرد . با انتخاب حالت اول گوشی خاموش می شود و امکان دسترسی به کلیه ی اطلاعات گوشی و کارت حافظه فراهم می شود . اتصال USB گوشی نسخه 2.0 و با سرعت 500Kbps اطلاعات را منتقل می کند . باانتخاب گزینه ی دوم می توان از گوشی به عنوان  مودم استفاده کرد .

 

 دفترچه تلفن

 

  تا 1000 , نام روی گوشی قابل ذخیره است اما تعداد شماره تلفن ها محدود به 2500عدد است . اطلاعات مختلفی برای هر نام قابل ذخیره است نظیر آدرس , ایمیل و ... علاوه بر این برای نام ها می توان تا 5 شماره تلفن مختلف را ذخیره کرد . می توان به هر نام زنگ بخصوص یا عکس نسبت داده یا برنامه Reminder را برای تاریخ تولد وی فعال کرد . در هنگام ذخیره اطلاعات نام نیز از مکانیزم تب های افقی استفاده شده است . امکان بی نظیر نسبت دادن Voice tag به شماره های بخصوص و یا Voice dialing نیز وجود دارند .

سونی اریکسون هنوز هم بر این اعتقادات که از سیم کارت فقط در مواقع اضطراری باید استفاده شود و به همین دلیل برای نمایش شماره تلفن های ذخیره شده روی سیم کارت باید از منوی Special options  استفاده کرد .

امکان ذخیره یک نسخه ی پشتیبان از شماره تماس های روی گوشی و روی کارت حافظه وجود دارد .

با گروه بندی شماره ها امکان ارسال SMS برای آن گروه فراهم می شود  . می توان از فایل های ویدیویی نیز به عنوان Caller ID استفاده کرد .

 

ارسال پیام

منوی ارسال پیام ها بسیار استاندارد بوده و کارایی ساده ای دارد .برای ذخیره ی SMS ها هم از حافظه ی کارت و هم از حافظه ی داخلی گوشی می توان استفاده کرد . می توان گفت فقط آیکن های Emoticons ها تغیر کرده اند . امکان ارسال MMS بصورت تصویر و ویدیو به راحتی امکانپذیر است

امکان ارسال و دریافت E_mail نیز وجود داشته و از قابلیت Encoding صفحات وب هم پشتیبانی می شود.

 

image

 

برای راه اندازی و استفاده از سرویس E_mail تنظیمات خاصی نیاز نیست و این کار به راحتی صورت می گیرد , گوشی قابلیت شناخت و اجرای فایل های آفیس و PDF را ندارد ولی می توان این گونه فایل ها را ذخیره کرد .

 

RSS Feed

 

تنظیمات این امکان نیز بسیار ساده است و نکته خاصی ندارد و کافیست عنوانی را برای آدرس اینترنتی مورد نظر تعین کنیم تا بطور اتوماتیک ارتباط بر قرار شده و اطلاعات دانلود شود .

                                                                                                                                                                       

image

 
 لیست تماس ها

در لیست کلی و اصلی تماس ها می توان تا 30 شماره را به همراه تاریخ وزمان ذخیره کرد . در کنار هر شماره آیکن مخصوص نوع تماس قرار گرفته است . لیست تماس های از دست رفته تا 10شماره آخر در لیستی جدا قابل دیدن است . همچنین مدت زمان مکالمه و قیمت آن را نیز از همین بخش می توان دید.

 

 

image
 
image

 
سرگرمی

از طریق منوی Entertainment می توان به فایلهای تصویری و صوتی دسترسی داشت .برنامه ی Music DJ   بسیار جالب و سرگرم کننده است . در بخش Editor یا ویرایشگر این برنامه می توان رنگهای مورد علاقه ی خود را ایجاد کنید .

 

image
 

نسخه پیشرفته Music DJ به نام Video Dj است که امکان ویرایش تصویر و ساخت فیلم های کوتاه را فراهم می کند . نتیجه ترکیب عکس وموسیقی ها , یک فایل 3Gp است . برنامه Photo Dj هم برای ویرایش تغییرتصاویر در نظر گرفته شده است که امکانات خوبی مثل حذف قرمزی چشم در عکس , تنظیم نور و کنتراست عکس و افزودن افکتهای خاص به آنها را فراهم می کند .

 

image
 
image
 
image

 

 کنترل از راه دور

 

امکان کنترل وسایل دیگر از طریق اتصال بلوتوث توسط این منو فراهم می شود . این منو در انواع مختلف گوشی های سونی اریکسون وجود دارد.

 

image

 

برای ضبط صدا می توان از بخش Sound recorder استفاده کرد . همچنین می توان از فایل های ضبط شده به عنوان زنگ گوشی استفاده کرد .

ذخیره ی مکالمات از طریق منوی کناری در حین مکالمه امکان پذیر است  و هیچگونه محدودیتی ندارد.

 

image

 

بازی

فقط یک بازی به صورت پیش فرض روی گوشی وجود دارد : Qundra Pop 

 

image
 
image
 

ارگانایزر

 

منوی ارگانایزر مجموعه ای از برنامه ها و امکانات پر استفاده گوشی را شامل می شود .

 

Calender(تقویم): سه حالت نمایش در بخش تقویم وجود دارد : نمایش هفتگی , روزانه , ماهیانه . در حالت روزانه لیستی از برنامه ها و کار های در نظر گرفته شده برای آن روز نمایش داده می شود .

Reminder(برنامه ی یادآور): در حالت خاموش بودن گوشی نیز کار می کند .

To do List(لیست کارهایی که باید انجام شود):2 نوع مختلف از کارها و رویداد ها وجود دارند : تماسهای تلفنی و یا Reminder در بخش تقویم گوشی امکان جستجو وجود دارد به این ترتیب که کافیست کلمه ی مورد نظر را تایپ کنید تا کلیه ی نتایج مطابق با آن را از میان رویداد ها یا کار های مختلف پیدا کند .

می توان اطلاعات و رویداد های مربوط به یک روز , ماه یا هفته خاص را از طریق اینفرارد ویا بلوتوث ارسال کرد . می توان برنامه زمانبندی تهیه کرده و به سیستم تلوزیونی و یا کامپیوتر های شخصی از طریق اینفرارد ارسال کرد .

 

 

Note : ذخیره ی متن ها در این قسمت می باشد نام متن همان اولین کلمه موجود در آن متن در نظر گرفته می شود .

Alarm Clock : امکان تنظیم 5 رنگ بیداری مختلف در این گوشی وجود دارد که می توان هر کدام را برای روز های خاصی و یا ساعات خاصی تنظیم کرد .

Stop Watch/ Countdown : استاندارد بین گوشی های سونی اریکسون هستند که امکان شمارش معکوس / کورنومتر را فراهم می کنند .

Calculator (یا ماشین حساب معمولی): و نیز برنامه ای برای ذخیره ی کدها و اطلاعات محرمانه نیز وجود دارند .

 

 امکان اتصال

 

همه ی تنظیمات مورد نیاز برای اتصالات مختلف اعم از Wap  یا GPRS در این منو صورت می گیرد که همه چیز به صورت استاندارد است . بلوتوث این گوشی نسخه ی 2.0 بوده و امکان EDR را نیز دارد . از این منو امکان همزمان سازی بصورت Remote هم وجود دارد .  این گوشی از پرو فایل HID جهت استفاده از گوشی به عنوان کنترل از راه دور PC پشتیبانی می کند .

پروفایل های قابل استفاده در این گوشی عبارتند از :

 

-          Dial-up  Networking           Profile

-          Generic Acsses                  Profile

-          Generic Object ExChange   Profile

-          Object Push                      Profile

-          Serial Port                         Profile

-          Hands free                        Profile

-          Head set                           Profile

-          Synchroni zation                Profile        

-          Basic imaging                    Profile                

-          File transfer                      Profile

-          HID                                  Profile

-          Syncml Obex binding         Profile

-          Jsr_82 java API                 Profile 

-          A2DP                               Profile  

 

WAP  

W610 از نسخه ی 2.0 نرم افزار مرورگر وب Wap استفاده می کند که یک منوی جداگانه دارد . جستجوگر وب استاندارد سونی اریکسون , Netfront   است که صفحات وب Html را بصورت تک ستونی نمایش می هد . یکی از قابلیت های این مرورگر امکان ایجاد فولدر و فایلهای مجزاست . به هر حال  اگر از جمله کسانی هستید که بطور مداوم از اینترنت استفاده می کنید بهتر است یک PDA  خریداری کنید اما برای  استفاده های محدود و بخصوص امکان Rss و خواندن خبر های اینترنتی مناسب است . البته صفحات وب پیشرفته که دارای قالبهای پیچیده هستند و حجمی بیشتر از 500 کیلو بایت  دارند قابل نمایش در این گوشی نیستند .

 

 تنظیمات

 

کلیه تنظیمات مورد نیاز گوشی در این منو انجام می شود . در حالت آماده به کار گوشی ساعت را می توان روی صفحه با فونتهای مختلف نمایش داد و یا آن را غیر فعال کرد . و با استفاده از تم ها و قالبهای گرافیکی مختلف نه تنهااینتر فیس ظاهری بلکه منوی اصلی گوشی نیز تغییر می کند .

 

 مدیریت حافظه و فایلها

 

حافظه داخلی مورد استفاده کاربر 70 مگابایت است که می توان با استفاده از کارت حافظه M2 این مقدار را افزایش داد.کلیه ی فایل های درون گوشی نظیر فایل های عکس , موسیقی , فیلم , برنامه ها و بازیها دراین قسمت قرار دارند .

 

 بخشی از حافظه گوشی به دفتر چه تلفن و لیست تماس ها اختصاص داده شده است .

امکان ایجاد فولدر و انتقال فایل ها درنوار های مختلف وجود دارد . در زمینه ی ذخیره فایل های مختلف مشکلی وجود ندارد .  چرا که گوشی فایلهایی را که قابلیت شناخت نداشته باشد را نیز می تواند ذخیره کند.

امکان مرتب سازی فایل ها بر اساس نام , نوع , تاریخ و سایز وجود دارد. در بخش گالری تصاویر می توان عکسها را بر اساس نوار زمانی که در این بخش قرار دارد مرور کرد .

 دوربین

دوربین گوشی از نوع CMOS با لنز 2 مگا پیکسلی و قابلیت فوکوس اتوماتیک است که می توان آن را یک کپی از دوربین K750i دانست . عکسبرداری با سه رزولوشن 1632×1224 , 1280×960 , 640×680 امکانپذیر است .  عکسبرداری در دو حالت Fine, Normal انجام می شود که تفاوت آنها در میزان کیفیت عکس و در نتیجه حجم آن است . حجم یک عکس Normal در حدود 300 Kb و حجم عکسهای Fine در حدود 500-600 کیلو بایت می باشد.

 

image
image
 
image
 

 

image
 

برخی تنظیمات دوربین عبارتند از :

 

Shutter Sound : فعال / غیر فعال کردن صدای شاتر دوربین.

White balance : میزان روشنایی تصویر را بر اساس انتخاب های موجود تنظیم می کند.

Effect : افکتهای مختلفی نظیر سیاه و سفید , Sepia , Solarile , و... به عکس اعمال می کند.

Timer : برای عکسبرداری از خودتان می توانید تایمر را فعال کنید.

Night mode : تنظیم روشنایی در عکسبرداری های شبانه – با این قابلیت میزان نویز های تصویر بیشتر می شود .

Shooting mode : تنظیم حالت های مختلف عکاسی برای گرفتن یک عکس یا چند عکس بطور همزمان . برای بکاربردن این تنظیمات می توان از دکمه های صفحه کلید نیز برای تسریع کار استفاده کرد . کیفیت تصاویر این گوشی بسیار شبیه تصاویر گرفته شده توسط K550 است . نبود یک در پوش روی لنز دوربین گوشی موجب کثیف شدن و تار شدن لنز دوربین می شود .

امکان ضبط فایل های ویدیویی با رزولوشن های 176×144 و 128×96 با فرمت 3GP و بدون محدودیت زمانی انجام می شود .

 

پخش کننده ویدیویی

 

پخش کننده ویدیویی دارای منوی جداگانه ای برای پخش است که قابلیت پخش فایلهای QVGA را باسرعت 30 فریم در ثانیه داشته و مجهز به امکان حرکت سریع به جلو و عقب , نمایش افقی و... است . یک امکان قابل توجه در اینجا امکان عکس گرفتن از فیلم یا کلیپ در حال پخش است .

رادیو

 

تا 20کانال رادیویی را می توان در حافظه گوشی ذخیره کرد . رادیوی FM گوشی W610 کیفیت بسیار خوبی داشته و دارای قابلیت RDS   نیز می باشد . برای استفاده از رادیو باید از هدست همراه با گوشی با مدل HPM – 70 استفاده بشود .

 

پخش کننده موسیقی واکمن نسخه ی 2.0

اولین تغییری که نسبت به واکمن 1.0 صورت گرفته طرح رنگ اینتر فیس نرم افزار است که از نارنجی به مشکی تغییر کرده است . این برنامه با فشرده شدن دکمه ی نارنجی مخصوص واکمن راه اندازی می شود . برای شروع کار کافیست لیست موسیقی های مورد علاقه تان را پیدا کنید که برای این کار می توان از برنامه Disc 2 Phone   استفاده کرد .پخش موسیقی این گوشی از فرمتهای MP3  ,  AAC  , AACT , E-AACT  , WAV , WMA و نیز M4a پشتیبانی می کند .

 

موزیکها در کتابخانه ی موسیقی در دسته بندی های مختلف وجود دارند که از جمله آنها :

 

Artist : دسته بندی موزیکها بر اساس خواننده

Albums : دسته بندی موزیکها بر اساس آلبوم موسیقی بخصوص

Tracks : دسته بندی موزیکها بر اساس نام ترانه های موسیقی

Genre : دسته بندی موزیکها بر اساس ژانرموسیقی نظیر Hiphop , Jazz و ...

My play list : لیست دلخواهی است که می توانید بر اساس علاقه خودتان آن را تنظیم کنید .

با حرکت روی تب های افقی می توانید لیست خواننده و نیز آلبم موسیقی ها را نیز ببینید. امکان جستجوی موزیک مورد نظر با تایپ یک یا چند حرف ابتدای آن در هر کدام از لیست ها امکان پذیر است.

در هنگام پخش موزیک می توان از پخش تصاویر خاص و یا پخش Visualization استفاده کرد . امکان حرکت به جلو و عقب با استفاده از دکمه های خاص صورت می گیرد .

 

به همراه گوشی هدفن مدل HPM – 70 نیز که از اینتر فیس اتصال Fast port برای اتصال استفاده می کند به همراه جک 3/5 میلی متری روی آن عرضه می شود . این هدفن از لحاظ کیفیت از بهترین های بازار است .

 

Track  ID 

 

همانطور که در W850i هم دیدیم سرویسی به نام  Track Id وجود دارد که امکانی را فراهم می کند که هنگامی که به موسیقی از طریق رادیو گوش می دهیم بتواند نام آن موسیقی و یا اطلاعات دیگری را در عرض چند ثانیه در مورد آن بیابد . در این گوشی علاوه بر برگشتن اطلاعات امکان خرید آن موسیقی نیز فراهم است . این نرم افزار شما را به یک پایگاه اطلاعاتی متصل کرده و اطلاعات موسیقی مورد نظر را به شما می دهد . برای این سرویس یک آیتم منوی جداگانه در نظر گرفته شده است .

 

image

برنامه ها

 

دو بر نامه ای که به صورت پیش فرض روی گوشی قرار دارند . Music Mate و World time هستند.

 

 

image
 
image

 کارایی

با اینکه این گوشی نسبت به محصولات  اخیر سونی اریکسون چیزی بیشتر ندارد اما از لحاظ کارایی در سطح بالاتری از برخی گوشی های دیگر قرار دارد . امکان اجرای انواع فایل Jar با حجم  512 کیلوبایت تا  1.5 مگابایت وجود دارد .

 

در نهایت

 

W610 دارای کیفیت زنگ پلی فونیک 40 کاناله است که نسبت به واکمن های دیگر سونی اریکسون در زمینه ی صدای زنگ بخصوص زنگ هایMp3 در سطح بالاتری نیست . از لحاظ قدرت ویبره در حالت Silent نیز در حد متوسطی قرار دارد . در کل می توان این گوشی را جزو گوشی های متوسط سونی اریکسون دانست .

یکی از نکات مثبت در مورد این گوشی قابلیت فوکوس اتوماتیک و دارای دوربین 2 مگا پیکسلی است که دارای کیفیت بسیار خوبی است . علاوه بر این نرم افزار واکمن نسخه ی 2.0 از جمله جذابیت های خاص این گوشی است .

کیفیت صدای پخش و نیز کیفیت باتری گوشی قابل توجه است .

W610 دارای ساختار زیبا و جذاب , بسته بندی مناسب , شیک و کامل و نیز امکانات نرم افزاری بسیار خوبی است .

وجود تکنولوژی EDGE موفقیت این محصول را بخصوص در شبکه های GSM افزایش خواهد داد . می توان یکی از رقبای W610 را 6233 نوکیا دانست که هر کدام از لحاظهایی نسبت به دیگری بر تری دارند

اما در کل با هم قابل قیاسند . اما نکته اینجاست که هر کدام از آنها دارای مخاطبان و طرفداران خاص خود هستند .

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)