خانهبررسی‌ها
SonyEricsson W550

SonyEricsson W550

با عجله ی فراوانی شرکت سونی اریکسون سعی کرد تا مدل S600 را با سری واکمن ترکیب کرده و مدل جدیدی را بر این اساس با نام W550 ارائه کند...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
Sony Ericsson – W550

  

آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

-     -  گوشی موبایل

-     -  هدست استریو

-     -  نرم افزار اتصال و ارتباط

-     -  Disc 2 Phone ( برنامه ای برای تبدیل CD های موسیقی به فایل های MP3 و فرستادن آن ها به گوشی )

-     -  یک قاب اضافی

-     -  کابل اتصال

-     -  باتری

-      شارژر

-     -  راهنمای مصرف کننده

 

با عجله ی فراوانی شرکت سونی اریکسون سعی کرد تا مدل S600 را با سری واکمن ترکیب کرده و مدل جدیدی را بر این اساس با نام W550 ارائه کند . تفاوت های این دو گوشی حقیقتاً بسیار کم می باشد که تنها یک حافظه 256 مگابایتی و یک قاب نارنجی رنگ  به آن افزوده شده است. در واقع ورود واکمن و ترکیب آن ، ایجاد مدل های جدیدی را پایه گذاری کرده است .

 

image

 

image
 

 

image
 

 

و در نتیجه مصرف کنندگان محصولی جالب تر را با همان قیمت می توانستند خریداری کنند و یک کارت 256 مگابایتی اجازه استفاده از دستگاه به عنوان MP3 Player را می دهد ، قسمت پخش کننده همانند گوشی W800 است که در W800 ساختار گوشی شبیه به K750 می باشد.  

 

image
    
image
    
image

 

همچنین کابل مخصوصی برای اتصال هدفون های معمولی به گوشی موجود می باشد که در واقع نقش تبدیل را ایفا می کند و هیچ تغییر در کیفیت صوتی ایجاد نمی کند ، شما قابلیت استفاده از Disc 2 Phone را دارید که موسیقی های موجود روی CD را به گوشی منتقل می کند و برنامه آن نیز به صورت رایگان در سایت شرکت موجود بوده و به راحتی بر روی K750 نیز اجرا می گردد .

 

image

 

image
 

 

 

و در نهایت :

بازار سعی دارد که قیمت این گوشی همسان با K750 باقی بماند ولی مطئناً با آمدن مدل های جدیدتر این قیمت دچار کاهش  خواهد شد . به هر حال اگر توضیح بیشتری درباره این گوشی می خواهید ، می توانید مقاله مربوط به S600 را مطالعه نمائید .

 

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)