خانهاخبار
گوشی ضدآب و ضدضربه پاناسونیک با بدنه 7 میلیمتری + عکس

گوشی ضدآب و ضدضربه پاناسونیک با بدنه 7 میلیمتری + عکس

گروه خبری GSM: شرکت کنندگان کنگره جهانی موبایل ..
۱۳۹۰/۱۲/۱۰
گروه خبری GSM: شرکت پاناسونیک  که تخصص چندانی در زمینه تلفن‌همراه ندارد و تلاش فراوانی برای ورود به این بازار دارد، گوشی هوشمند جدید خود را با نام Eluga Power و با اندازه بزرگتر نسبت به مدل اولیه این محصول موسوم به Eluga روانه بازار کرد.

image


به گزارش ایستنا، این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی 5 اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت 1280 در 720 پیکسل  به نمایش درمی‌آیند. برای این گوشی هوشمند پردازنده دوهسته‌ای Snapdragon S4، سیستم‌عامل متن‌باز Android 4.0 و 8 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است.

این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP57 است؛ به این معنی که پاناسونیک این محصول را مقاوم در برابر ورود گردوغبار، ضدآب و ضدضربه تولید کرده است.

image


گوشی هوشمند Eluga Power نسبت به مدل قبلی خود که 9.6 میلیمتر ضخامت داشت بدنه باریک‌تری دارد و ضخامت آن 7.8 میلیمتر اعلام شده است. این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی OLED می‌شود.

برای این  گوشی دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که این  دوربین می‌تواند تصاویر ویدیویی را با کیفیت 1080 پیکسلی در خود ذخیره کند.

پاناسونیک اعلام کرده است که باتری این  گوشی ظرف 30 دقیقه 50 درصد انرژی مورد نیاز خود را ذخیره می‌کند و طی 57 دقیقه  بیش از 80 درصد انرژی آن تامین می‌شود. هنوز قیمت نهایی این گوشی هوشمند مشخص نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱/۱۰
پاناسونیک از سال 2005 تا سال 2012 از طرف دولت ژاپن محدود شد به این شکل که گوشی هاش فقط به بازارهای ژاپن ارائه میشد و از صادرات اون جلوگیری کردن متاسفانه..وگرنه تو همه ی این سالها گوشی میزده...

mpm1389

۱۳۹۰/۱۲/۱۱
دمش گرم ماتسوشیتا

salianko

۱۳۹۰/۱۲/۱۱
امیدوارم هر چه زودتر قیمت این گوشی با ارزش و متناسب روز مشخص شود

Alireza.xn

۱۳۹۰/۱۲/۱۱
پاناسونیک تا الان کجا بوده

samx9999

۱۳۹۰/۱۲/۱۱
wow