خانهاخبار
فیس‌تایم به اپل تی وی نیز راه خواهد یافت

فیس‌تایم به اپل تی وی نیز راه خواهد یافت

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که آپدیت tvOS 17، اپلیکیشن فیس‌تایم را به ستاپ باکس اپل تی وی اضافه خواهد کرد.
۱۴۰۲/۳/۱۵

شرکت اپل طی رویداد WWDC 2023 امشب خود، از آپدیت جدید tvOS 17 رونمایی کرد. این آپدیت به وسیله ستاپ باکس اپل تی وی، اپلیکیشن محبوب تماس تصویری فیس‌تایم را به تلویزیون‌های کاربران می‌آورد. اپل برای اضافه کردن فیس‌تام به اپل تی وی، قابلیت Continuity Camera را به کار برده که از دوربین آیفون یا آیپد کاربر استفاده کرده و سپس تصاویر را به اپل تی وی مخابره می‌کند.

image

 

اپلیکیشن فیس‌تایم در اپل تی وی، به طور هوشمند صدای مخاطبین را بین اسپیکر‌های تلویزیون تقسیم کرده و حتی اندازه فریم را در صورت ورود کاربران جدید به مکالمه، تغییر می‌دهد. تمامی قابلیت‌های فیس‌تایم در آیفون یا آیپد، در نسخه اپل تی وی نیز وجود داشته و با توجه به پشتیبانی کامل از شرپلی، کاربران می‌توانند تا فیلم‌ها یا سر‌یال‌های تلویزیون را به این وسیله در کنار مخاطبین و دوستان خود دنبال کنند.

image

 

اپل همچنین وعده دسترسی به API مخصوص Continuity Camera را به توسعه دهندگان داده تا سازندگان اپلیکیشن‌هایی چون زوم یا Webex نیز امکان توسعه نسخه مخصوص tvOS اپلیکیشن‌های خود را داشته باشند. آپدیت tvOS 17 در اواخر سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

image

 

درباره آپدیت tvOS 17 و اضافه شدن فیس‌تایم به آن چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، اپل تی وی در ایران کاربرد خاصی دارد یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)