خانهاخبار
هدست واقعیت ترکیبی اپل از مهرماه تولید انبوه می‌شود

هدست واقعیت ترکیبی اپل از مهرماه تولید انبوه می‌شود

موسسه معتبر مورگان استنلی امروز در گزارشی اظهار کرده که تولید هدست AR/VR اپل از مهر ماه آغاز می‌شود و احتمالا در آذر وارد بازار می‌شود.
۱۴۰۲/۳/۱۲

به گزارش شرکت سرمایه‌گذاری مورگان استنلی، هدست واقعیت ترکیبی اپل که مدت‌ها است شایعه شده، در ماه اکتبر (مهر) وارد نولید انبوه می‌شود و تا دسامبر (آذر) عرضه خواهد شد. انتظار می‌رسد اپل چند روز دیگر در رویداد WWDC امسال از این هدست رونمایی کند و ابزارهایی را برای توسعه دهندگان در دسترس قرار دهد که احتمالا اپ استور مخصوص خود را داشته باشد.

image

 

اریک وودرینگ تحلیلگر اپل از موسسه مورگان استنلی در این خصوص گفته:

در حالی که انتظار داریم هدست واقعیت ترکیبی اپل در هفته آینده رونمایی شود، بررسی‌های زنجیره تامین ما نشان می‌دهد که تولید انبوه این محصول از اکتبر ۲۰۲۳ آغاز شود و احتمالا قبل از تعطیلات دسامبر در دسترس خواهد بود.

طبق گفته این تحلیلگر، زنجیره تامین اپل در حال آماده شدن برای مونتاژ تنها ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه از این هدست در سال ۲۰۲۳ است. از طرفی همانطور که به طور گسترده هم شایعه شده، وودرینگ معتقد است که قیمت اولیه هدست اپل حدود ۳۰۰۰ دلار خواهد بود و او انتظار دارد که حاشیه سود ناخالص این محصول برای اپل بسیار کم باشد، موضوعی که نشان می‌دهد اپل در ابتدای فروش حداقل سود را در نظر گرفته است.

مورگان استنلی همچنین این را تکرار کرده که اپل قصد دارد یک مک بوک ایر جدید را در WWDC معرفی کند، اما مشخص نیست که آیا این اطلاعات از یک منبع مستقل گرفته شده است یا این موسسه صرفا شایعات را تکرار کرده است.

کنفرانس تووسعه دهندگان اپل روز ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی و ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود و مثل تمامی رویدادها، شما می‌توانید با پوشش زنده این مراسم در جی اس ام همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)