خانهاخبار
آیفون ۱۵ پرو مکس احتمالا از دوربین مشابه نسل قبلی بهره خواهد برد!

آیفون ۱۵ پرو مکس احتمالا از دوربین مشابه نسل قبلی بهره خواهد برد!

گزارشی تازه با رد تمام شایعات قبلی ادعا می‌کند که نسل جدید پرچمدار اپل از نمایشگر و دوربین مشابه آیفون ۱۴ پرو مکس استفاده خواهد کرد.
۱۴۰۲/۳/۷

چند گزارش مختلف قبلا ادعا کرده بودند که یکی از ویژگی‌های اصلی و برجسته نسل جدید پرچمدار پرمیوم اپل موسوم به آیفون ۱۵ پرو مکس دوربین اصلی آن است که برپایه سنسور ۱ اینچی IMX903 خواهد بود. حالا اما به تازگی گزارشی منتشر شده است که باعث ناامیدی کامل طرفداران غول فناوری آمریکایی خواهد شد. افشاگری شناخته‌شده به نام Revegnus اعلام کرده است که آیفون ۱۵ پرو مکس از نمایشگر و دوربین اصلی مشابه نسل قبلی یعنی آیفون ۱۴ پرو مکس بهره خواهد برد. 

طبق این گزارش، آیفون ۱۵ پرو مکس به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX803 با اندازه 1/1.28 اینچی مجهز خواهد بود که در گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس به کار رفته است. به علاوه، این افشاگر ادعا کرده است که پرچمدار موردانتظار اپل از نمایشگر سری آیفون ۱۴ پرو یعنی پنل M12 اولد برخوردار خواهد بود. البته نباید فراموش کنیم که این پنل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در تست‌های فنی بسیار قدرتمند ظاهر شده است. با این وجود، انتظار می‌رفت کوپرتینونشین‌ها از نمایشگر جدیدی برای سری پرچمدار خود استفاده کنند. 

image

شایان ذکر است نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس به طور دقیق هم‌اندازه نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس نخواهد بود چرا که اخیرا گزارشی اذعان داشت گوشی جدید اپل با عرض ۷۶٫۷ میلی‌متری و طول ۱۵۹٫۸ میلی‌متری اندکی باریک‌تر و کوتاه‌تر از نسل قبلی خواهد بود. برای مقایسه، طول و عرض آیفون ۱۴ پرو مکس برابر با ۱۶۰٫۷ و ۷۷٫۶ میلی‌متر است. 

Revegnus در پایان گزارش خود گفته است که آیفون ۱۵ پرو مکس با تراشه ۳ نانومتری A17‌ بایونیک و حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR5 روانه بازار خواهد شد. دیگر ویژگی برجسته آيفون ۱۵ پرو مکس لنز پریسکوپی آن خواهد بود که از بزرگنمایی ۶ برابری اپتیکال پشتیبانی می‌کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)