خانهاخبار
لیست شخصیت‌های نخستین بسته الحاقی Mortal Kombat 1 توسط آمازون فاش شد!

لیست شخصیت‌های نخستین بسته الحاقی Mortal Kombat 1 توسط آمازون فاش شد!

به تازگی لیست تمامی شخصیت‌های بسته الحاقی بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat 1 توسط آمازون فاش شده‌اند.
۱۴۰۲/۲/۳۱

مدتی پیش، شاهد رونمایی از بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat 1 توسط استودیوی «ندررلم» بودیم که جدیدترین ریبوت این سری محبوب به حساب می‌آید. اکنون نیز به لطف وب‌سایت آمازون ایتالیا، لیست شخصیت‌های قابل بازی و شخصیت‌های Kameo نخستین بسته الحاقی این عنوان فاش شده‌اند.

image

 

به نظر رسیده که نخستین بسته الحاقی Mortal Kombat 1، شش شخصیت اصلی را به همراه داشته که شامل کوان‌چی، آمنی من (از شخصیت‌های سر‌یال Invincible)، ارمَک، پیس‌میکر (شخصیت اصلی سر‌یال Peacemaker)، تاکیدا و هوم‌لندر (از شخصیت‌های سر‌یال The Boys) هستند.

شخصیت‌های Kameo، بخش جدیدی از Mortal Kombat 1 بوده و در حین مبارزه، به شخصیت شما کمک می‌کنند. امکان کنترل این شخصیت‌ها توسط کاربر وجود نداشته و در واقع تنها نقش NPCهای کمکی را ایفا خواهند کرد. در این بسته الحاقی، پنج شخصیت Kameo نیز به بازی اضافه می‌شوند؛ این شخصیت‌ها شامل ترِمور، جانی کیج، کَمیلین، ماوادو و فِرا هستند.

image

 

سری مورتال کامبت همواره با شخصیت‌های جذاب بسته‌های الحاقی خود شناخته شده و برای مثال در آخرین نسخه این سری یا همان Mortal Kombat 11، شاهد شخصیت‌هایی چون روبو کاپ، زینومورف (موجود فضایی سری فیلم‌های Alien)، ترمینیتور، جان رمبو و پردتور بودیم. این بازی نیز همین روند استفاده از شخصیت‌های سینما و تلویزیون را ادامه داده است. شخصیت پیس‌میکر که در این بسته الحاقی قرار داشته؛ برای نخستین بار با بازی «جان سینا» در فیلم The Suicide Squad دیده شد و سپس نیز در سر‌یال اسپین-آف Peacemaker، شاهد ادامه داستان این شخصیت بودیم.

image

هوم‌لندر در سر‌یال The Boys

در سوی دیگر، دو شخصیت بدجنس با قدرت‌های مشابه سوپرمن را داریم. هوم‌لندر که نقش شخصیت منفی کمیک بوک و سر‌یال The Boys آمازون را دارد؛ به یکی از جالب‌ترین شخصیت‌های منفی اخیر تلویزیون تبدیل شده است. آمنی من نیز که «جی.کی سیمِنز» صداپیشگی وی را بر عهده دارد؛ نقش پدر شخصیت اصلی سر‌یال Invincible را ایفا کرده که ابرقهرمانی با قدرت‌های باورنکردنی و اسرار تاریک است.

Mortal Kombat 1 که در روز پنج‌شنبه معرفی شد؛ در جهانی تازه جریان داشته که پس از تبدیل «لو کنگ» به خدای آتش در نسخه پیشین، توسط وی خلق شده است. در این بازی شاهد بازگشت بسیاری از شخصیت‌های محبوب این سری هستیم و به رسم همیشه، این نسخه نیز دارای سیستم مبارزه‌ای جدید، حالت‌های گیمپلی مختلف و البته، Fatalityهای جذاب و خشن خواهد بود.

image

آمنی من در سر‌یال Invincible

این بازی در روز ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ و پی سی با قیمت پایه ۷۰ دلار منتشر خواهد شد.

درباره جدیدترین بازی در سری مورتال کامبت و شخصیت‌های بسته الحاقی اول آن چه فکر می‌کنید؟ آیا شخصیت خاصی وجود داشته که منتظر اضافه شدن یا بازگشت آن به این سری باشید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)