خانهاخبار
ویوو X90S در لیست کنسول گوگل پلی دیده شد

ویوو X90S در لیست کنسول گوگل پلی دیده شد

یکی از گوشی‌های جدید شرکت ویوو به تازگی در لیست کنسول گوگل پلی دیده شده است.
۱۴۰۲/۲/۱۴

شرکت ویوو که چندی پیش از پرچمداران جدید خود، یا همان سری ویوو X90 رونمایی کرده بود؛ اکنون قصد عرضه گوشی تازه‌ای در این سری را دارد. در امروز، نام گوشی ویوو X90S به لیست کنسول گوگل پلی اضافه شده که این امر، نشانگر عرضه این گوشی در آینده نزدیک است. با استناد به شایعات پیشین، ویوو احتمالا در این محصول از چیپست پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس استفاده خواهد کرد.

image

 

شماره مدل چیپست به کار رفته در این گوشی، MT6985 بوده که به گفته بسیاری، نام درون سازمانی مدیاتک برای چیپست دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس است. در صفحه مربوط به این گوشی در کنسول گوگل پلی، می‌توان دید که این چیپست دارای هسته اصلی آرم کورتکس X3 با کلاک اسپید ۳.۰۵ گیگاهرتز بوده که توسط سه هسته کورتکس A715 با کلاک اسپید ۲.۸۵ گیگاهرتز و چهار هسته کورتکس A510 با کلاک اسپید ۱.۸ گیگاهرتز همراهی می‌شود. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این محصول نیز از نوع آرم مالی G715 است.

از جمله سایر امکانات تایید شده ویوو X90S، می‌توان به نمایشگر با رزولوشن ۱۲۶۰×۲۸۰۰، ۱۲ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۱۳ اشاره کرد. چیپست جدید مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس، هنوز به طور رسمی معرفی نشده و به احتمال زیاد، در روز ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت) شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. این چیپست موفق شده تا در بنچمارک گیک‌بنچ، چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم را شکست دهد.

image

 

درباره احتمال عرضه پرچمدار دیگری در سری ویوو X90 با چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس چه فکر می‌کنید؟ آیا این گوشی عملکرد بهتری نسبت به ویوو X90 پرو پلاس با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل دوم خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)