خانهاخبار
آیپد پرو ۱۴ اینچی اپل به تراشه M3 پرو مجهز خواهد بود

آیپد پرو ۱۴ اینچی اپل به تراشه M3 پرو مجهز خواهد بود

آیپد موردانتظار اپل احتمالا با قوی‌ترین تراشه این برند عرضه خواهد شد.
۱۴۰۲/۲/۱۴

سال گذشته، اپل سری تبلت‌های آیپد پرو خود با تراشه پرچمدار M2 بروزرسانی و روانه بازار کرد. در این راستا، برخی از گزارش‌ها و شایعات اذعان داشته‌اند که غول فناوری آمریکایی در حال ساخت و توسعه یک مدل جدید از آیپد پرو با نمایشگر بزرگ‌تر است. آیپد پرو جدید اپل احتمالا با نام‌های آیپد پرو مکس و یا آیپد پرو اولترا عرضه خواهد شد و از مشخصات فنی قدرتمندی بهره خواهد برد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اطلاعات تازه‌ای از آیپد پرو ۱۴ اینچی اپل در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

image

افشاگری برجسته به نام Revegnus به تازگی ادعا کرده است که آیپد پرو جدید از نمایشگر ۱۴٫۱ اینچی اولد بهره خواهد برد که آن را به بزرگ‌ترین دستگاه سری تبلت‌های اپل بدل خواهد کرد. به علاوه، قلب تپنده تبلت پرمیوم اپل تراشه اختصاصی M3 پرو خواهد بود که به احتمال زیاد سال آینده میلادی معرفی خواهد شد. مدل استاندارد تراشه M3 احتمالا امسال و همراه با مدل‌های جدید سری مک‌بوک رونمایی خواهد شد. 

شایان ذکر است Revegnus اعلام کرده است که سیستم عامل iPadOS با بروزرسانی‌های بزرگی همراه خواهد شد. در این راستا، گزارش شده است که بسیاری از ویژگی‌های macOS همراه با نسخه iPadOS آیپد پرو ۱۴٫۱ اینچی ادغام خواهد شد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد تبلت جدید اپل می‌تواند به جانشینی برای سری لپتاپ‌های مک‌بوک بدل شود. در نهایت باید اشاره کرد که طبق شایعات قبلی، آیپد پرو ۱۴٫۱ اینچی اپل در سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)