خانهاخبار
عرضه موتو ریزر ۴۰ اولترا توسط موتورولا رسما تایید شد

عرضه موتو ریزر ۴۰ اولترا توسط موتورولا رسما تایید شد

گوشی تاشو مورد انتظار موتورولا احتمالا در تاریخ ۱۱ خرداد معرفی خواهد شد.
۱۴۰۲/۲/۴

موتورولا با عرضه گوشی تاشو موتو ریزر (Moto Razr) در بین اولین برندهای بازار قرار گرفت که گوشی تاشو روانه بازار می‌کند. موتو ریزر در زمان معرفی به یکی از بهترین گوشی‌های تاشو بازار بدل شد که از طراحی جذاب و عملکرد فنی قدرتمند بهره می‌برد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد به زودی از نسل جدید این گوشی تاشو رونمایی کند که با ویژگی‌های فنی درخورتوجهی همراه خواهد شد. 

طبق این گزارش، برند موتورولا در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo تیزری ویديویی از موتو ریزر ۲۰۲۳ را به اشتراک گذاشته است که به نوعی خبر از معرفی و عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. البته ماه گذشته نیز مدیرعامل موتورولا رسما تایید کرد که نسل جدید سری موتو ریزر در حال توسعه و ساخت است. 

تیزر ویدئویی موتو ریزر ۲۰۲۳ اطلاعات چندانی راجع به این گوشی تاشو را مشخص نکرده است و تنها دوربین دوگانه آن را نشان می‌دهد که گویا داخل نمایشگر کاور قرار گرفته است. برخی از افشاگران قبلا ادعا کرده‌اند که موتو ریزر ۲۰۲۳ از نمایشگر کاور بزرگی بهره خواهد برد. با این وجود، در تیزر ویدئویی گوشی موتورولا نمایشگر کاور خاموش است و نمی‌توان درباره ابعاد آن اظهار نظر کرد. 

متن ذکر شده در پست تیزر ویدئویی اما به نرخ نوسازی بالای موتو ریزر ۲۰۲۳ اشاره دارد که البته مشخص نیست مربوط به نمایشگر داخلی آن است و یا درباره نمایشگر کاور آن صحبت می‌کند. البته از آنجایی که در این تیزر نمایشگر کاور گوشی تاشو موتورولا به تصویر کشیده است، به نظر می‌رسد باید منتظر نرخ نوسازی بالایی برای نمایشگر خارجی موتو ریزر ۲۰۲۳ باشیم. در حال حاضر، نمایشگر داخلی موتو ریزر ۲۰۲۲ از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. 

image

شایان ذکر است پس از به اشتراک‌گذاری این تیزر، افشاگر برجسته ایوان بلس یک تصویر دیگر را به اشتراک گذاشت که گوشی جدید موتورولا را با نام موتو ریزر ۴۰ الترا نشان می‌داد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد نام نسخه بازار جهانی این گوشی موتو ریزر ۴۰ الترا خواهد بود. افشاگری دیگر به نام Max Jambor نیز ادعا کرده است که موتو ریزر ۲۰۲۳ در تاریخ ۱ ژوئن مصادف با ۱۱ خرداد معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)