خانهاخبار
آیفون ۱۵ پرو را در رنگ ویژه آن تماشا کنید!

آیفون ۱۵ پرو را در رنگ ویژه آن تماشا کنید!

به تازگی تصویر رندری جدیدی از پرچمدار اپل منتشر شده است که آن را در رنگ ویژه آن نمایش می‌دهد.
۱۴۰۱/۱۲/۶

نسل جدید سری پرچمدار اپل یعنی سی آيفون ۱۵ به مانند نسخه‌های قبلی در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و هنوز تا رونمایی از محصولات پرمیوم اپل زمان زیادی باقی مانده است. با این وجود، گزارش‌ها و شایعات غیر رسمی زیادی پیرامون سری آیفون ۱۵ منتشر شده است که طراحی احتمالی و بخشی از مشخصات فنی آن‌ها را فاش ساخته است. در این راستا، چند روز پیش رندرهای CAD گوشی آیفون ۱۵ پرو در دسترس کاربران قرار گرفت و طراحی این گوشی را نمایش داد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک تصویر رندری جدید رنگ ویژه این پرچمدار را نشان می‌دهد. 

طبق این گزارش، آیفون ۱۵ پرو در رنگ ویژه قرمز تیره (Dark Red) روانه بازار خواهد شد که در این تصویر رندری آن را مشاهده می‌کنیم. کد هگزادسیمال این رنگ برابر با 410D0D است که در محدوده رنگ قرمز قرار می‌گیرد. البته این رندر تنها برای نمایش رنگ ویژه آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس تهیه شده است و طراحی آیفون ۱۵ پرو حاضر در این رندر ممکن است با محصول نهایی متفاوت باشد. 

image

شایان ذکر است قبلا رنگ ویژه سری آيفون ۱۲ رنگ آبی خاصی به نام Pacific Blue‌ بوده است و سری آيفون ۱۳ نیز نسخه دیگری از رنگ آبی موسوم به Sierra Blue را دریافت کرده است. در حال حاضر، سری آیفون ۱۴ نیز در رنگ‌های ویژه مشکی و بنفش روانه بازار شده است. حالا دو گوشی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس نیز در رنگ ویژه قرمز تیره عرضه خواهد شد که اپل مطمئنا نامی جذاب برای آن انتخاب خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس نیز احتمالا به ترتیب در رنگ‌های ویژه صورتی (کد هگزادسیمال CE3B6C) و آبی (کد هگزادسیمال 0DB1E2) معرفی خواهد شد. البته این گزارش در حد یک شایعه تاییدنشده است و ممکن است اپل تا قبل از تولید انبوه سری آيفون ۱۵ نظر خود را عوض کند. برای مثال،‌ قبلا نیز اپل در نظر داشت نسخه طلایی‌رنگ آیفون X را عرضه کند که متأسفانه هیچوقت به دست کاربران نرسید و عرضه آن لغو شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۱۲/۶
تخصصِ اپل کلاً همینه؛ بازارگرمی
اِل می‌کنم و بِل می‌کنم
اِل‌های بِل‌بِل می‌کنم