خانهاخبار
گلکسی A34 و گلکسی A54 احتمالا با افزایش قیمت عرضه خواهند شد

گلکسی A34 و گلکسی A54 احتمالا با افزایش قیمت عرضه خواهند شد

امروز در طی گزارشی جدید برچسب قیمتی دو میان‌رده موردانتظار سامسونگ فاش شد.
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

پس از رونمایی از سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ در هفته پیش، شایعه شده است که سامسونگ در نظر دارد در ماه مه سال میلادی جاری از محصولات میان‌رده سری گلکسی A خود پرده‌برداری کند. حالا در فاصله یک ماه مانده به رونمایی رسمی از گوشی‌های جدید سری گلکسی A، برچسب قیمتی و کانفیگ‌های دو محصول متعلق به این سری میان‌رده فاش شده است. در این گزارش که توسط وبسایت فناوری Appuals منتشر شده است، قیمت دو گوشی گلکسی A34 و گلکسی A54 مشخص شده است. همان طور که می‌دانیم، سامسونگ امسال گلکسی گوشی A74 را عرضه نخواهد کرد و گلکسی A45 میان‌رده پرمیوم این برند برجسته برای سال ۲۰۲۳ خواهد بود. 

طبق این گزارش، گلکسی A34 در دو کانفیگ حافظه رم ۶ گیگابایتی / حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. در این راستا، انتظار می‌رود کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی A34 با قیمتی بین بازه ۴۱۰ تا ۴۳۰ یورو عرضه شود در حالی که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن بین بازه ۴۷۰ تا ۴۹۰ یورو قیمت‌گذاری خواهد شد.

image

رندر گلکسی A34 و گلکسی A45

از آن سو، گلکسی A54 نیز در یک نسخه حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به اطلاعات فاش شده، برچسب قیمتی مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی A54 بین ۵۳۰ تا ۵۵۰ یورو خواهد بود. به علاوه، مدل ۲۵۶ گیگابایتی این میان‌رده با قیمتی بین بازه ۵۹۰ تا ۶۱۰ یورو روانه بازار خواهد شد. شایان ذکر است که گزارش قبلی ادعا کرده‌اند گلکسی A54‌ در چهار رنگ لیمویی، نقره‌ای، بنفش و گرافیتی (مشکی) عرضه خواهد شد. گلکسی A34 نیز احتمالا در رنگ‌های لیمویی، سفید، بنفش و گرافیتی به فروش خواهد رسید. 

image

رندر گلکسی A54

مشخصات فنی احتمالی گلکسی A54

شایعات که تا به امروز منتشر شده است اذعان داشته‌اند میان‌رده پرمیوم سامسونگ از نمایشگر ۶٫۶ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین میزبان سنسور اثر انگشت نیز خواهد بود. قلب تپنده میان‌رده جدید سامسونگ تراشه معرفی‌نشده اگزینوس ۱۳۸۰ خواهد بود. در پنل پشتی گلکسی A54 دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. منبع تغذیه این دستگاه نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی خواهد بود. دیگر مشخصات فنی گلکسی A54‌ شامل رابط کاربری One UI 5 و گواهی ضدآب / گرد و غبار IP67 خواهد بود. 

image

رندر گلکسی A34

مشخصات فنی احتمالی گلکسی A34

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که گلکسی A34 که به نمایشگر ۶٫۵ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد بود. پردازش‌های سخت‌افزاری این گوشی نیز برعهده تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ خواهد بود. پنل پشتی گلکسی A34 نیز میزبان دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی این میان‌رده نیز در خود سنسور ۱۳ مگاپیکسلی جای خواهد داد. انرژی موردنیاز پردازش‌های گلکسی A34 نیز توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۱۱/۲۲
A54 می‌تونست قاتل‌ترینِ قاتل‌پرچمدارها لقب بگیره.
آخه قاتل‌ها هم رده‌بندی دارن(قاتلِ پُر رحم، قاتلِ کم‌رحم، قاتلِ رحم‌رحم، قاتل بی‌رحم).
؛؛
A54 اون "بی‌رحمه" می‌تونست باشه منتها تراشه‌ی اگزینوس و بدنه‌ی پلاستیکیش از بی‌رحمیش کاسته
A54=قاتلِ رحم‌رحم