خانهاخبار
سری شیائومی ۱۳ با افزایش قیمت در مقایسه با نسل قبلی روانه بازارهای جهانی خواهد شد

سری شیائومی ۱۳ با افزایش قیمت در مقایسه با نسل قبلی روانه بازارهای جهانی خواهد شد

امروز افشاگری به تشریح جزئیات نحوه عرضه، برچسب قیمتی و رنگ‌بندی سری پرچمدار شیائومی برای بازارهای جهانی پرداخته است.
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

اوایل ماه جاری بود که شیائومی اعلام کرد که در طی رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل (MWC) سال ۲۰۲۳ از محصولات سخت‌افزاری جدیدی رونمایی خواهد کرد. در حالی که هنوز به طور رسمی مشخص نشده است کدام یک از محصولات این برند چینی در این رویداد معرفی خواهد شد، گزارش‌های غیر رسمی مختلف ادعا کرده‌اند سری پرچمدار شیائومی شامل دو مدل شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو سرانجام در این رویداد برای بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک حساب کاربری در توئیتر اطلاعات مربوط به زمان عرضه، رنگ‌بندی و برچسب قیمتی نسخه بازار جهانی سری شیائومی ۱۳ را فاش کرده است. 

image

طبق آنچه این افشاگر گفته است، شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو از تاریخ ۸ مارس مصادف با ۱۷ اسفند در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و برای فروش عرضه می‌شود. البته افشاگر اذعان داشته است که شیائومی یک دوره پیش فروش نیز برای سری شیائومی ۱۳ آغاز خواهد کرد که در حال حاضر مشخص نیست از چه تاریخی آغاز خواهد شد. با این وجود، انتظار می‌رود دوره پیش فروش این سری پرچمدار تنها یک هفته فعال باشد. 

در این گزارش همچنین اشاره شده است که شیائومی ۱۳ در سه رنگ مشکی، سبز و سفید عرضه خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد رنگ‌‌های متنوع و خاص این سری پرچمدار که ماه دسامبر سال گذشته میلای از آن‌ها رونمایی شد تنها به بازار چین محدود خواهد بود. همچنین شایعه شده است که شیائومی ۱۳ در کانفیگ پایه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برچسب قیمتی ۹۹۹ یورویی را به همراه خواهد داشت که در حدود ۱۰۰ یورو گران‌تر از نسل قبلی آن یعنی شیائومی ۱۲ است. به علاوه، هنوز عرضه نسخه حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی این سری پرچمدار نامشخص است. شایان ذکر است که افزایش قیمتی شیائومی ۱۳ پرو در حدود ۱۵۰ یورو است و این گوشی پرمیوم با قیمت ۱۲۹۹ یورو روانه بازارهای جهانی خواهد شد. برای مقایسه، شیائومی ۱۲ پرو با قیمت ۱۱۴۹ یورویی عرضه شد. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل (MWC) از تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) آغاز خواهد شد و اختتامیه آن نیز در تاریخ ۲ مارس (۱۱ اسفند) برگزار خواهد شد. از مشخصات فنی سری شیائومی ۱۳ می‌توان تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی نام برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۱۱/۱۲
شیاُمی گران نکن
ما دلمون به تو خوشه?
،،
سامسونگو که گذاشتیم کنار، بس که قِر اومد سرمون و فیس و افاده?
،،
آیفون‌هندی هم که کشیده به کهکشان‌ها و فروچاله‌ها
،،
فقط می‌مونه ڪوڪاڪولا!?‍♀️