خانهاخبار
رندر گلکسی A24 طراحی آن را نشان می‌دهد

رندر گلکسی A24 طراحی آن را نشان می‌دهد

میان‌رده جدید سامسونگ در تصویر رندری جدیدی دیده شد و طراحی آن فاش شد.
۱۴۰۱/۱۱/۳

سامسونگ در ماه اوت سال گذشته میلادی از گوشی گلکسی A23 5G برای بازارهای جهانی رونمایی کرد و حالا گزارش‌های متعددی منتشر شده است که اذعان دارند غول فناوری کره جنوبی در نظر نسل جدید این میان‌رده موسوم به گلکسی A24 را به زودی معرفی و عرضه کند. در این راستا، وبسایت TheTechOutlook امروز با انتشار تصاویر رندری گلکسی A24 از طراحی این گوشی پرده برداشت. 

image

به مانند دیگر گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ، گلکسی A24 نیز از نمایشگر با ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. در واقع، طراحی ناچ قطره‌ای به نمادی برای میان‌رده‌های مقرون به صرفه این برند بدل شده است. به علاوه، متأسفانه حاشیه نمایشگر گلکسی A24 از همه طرفین به خصوص در بخش پایین نسبتا زیاد است که البته با توجه به رده قیمتی آن تا حدودی قابل توجیه است. همچنین شایعه شده است که سنسور اثر انگشت نیز در نمایشگر قرار دارد.  در سمت چپ گوشی نیز درگاه سیم کارت قرار گرفته است در حالی که سمت راست بدنه میزبان کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور است. 

پنل پشتی گلکسی A24 نیز در خود دوربین سه‌گانه را جای داده است که حالا جزیره آن حذف شده است و تنها لنزها به صورت عمودی در زیر هم جای گرفته‌اند. وبسایت TheTechOutlook ادعا کرده است که این میان‌رده در چهار رنگ مشکی، قرمز تیره، سبز روشن و نقره‌ای روانه بازار خواهد شد. به علاوه، انتظار می‌رود گلکسی A24 به مانند گلکسی A23 در دو نسخه 4G و 5G روانه بازار شود. البته در حال مشخص نیست کدام یک از این نسخه‌ها زودتر معرفی خواهد شد.

شایان ذکر است براساس شایعات پیشین، گلکسی A24 از نمایشگر امولد ۶٫۴ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه مدیاتک هلیو G99 است که احتمالا با حافظه رم ۴ گیگابایتی همراه خواهد بود. مطابق انتظار، نرم‌افزار گلکسی A24‌ اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری One UI‌ خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A24‌ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز احتمالا بر عهده دوربین سلفی ۸ و یا ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. منبع تغذیه این گوشی نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)