خانهاخبار
تصویر واقعی ریلمی جی‌تی نئو 5 طراحی آن را تایید می‌کند

تصویر واقعی ریلمی جی‌تی نئو 5 طراحی آن را تایید می‌کند

پرچمدار جدید ریلمی در دو نسخه با شارژ 150 و 240 واتی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

انتظار می‌رود پرچمدار جدید برند چینی ریلمی به نام ریلمی جی‌تی نئو 5 در ماه فوریه و در طی رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل (MWC) 2023 رونمایی شود. این گوشی تا به امروز در لیست گواهی چینی TENAA ثبت شده است و طراحی آن به همراه بخشی از مشخصات فنی این دستگاه فاش شده است. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصویری واقعی از ریلمی جی‌تی نئو 5 در شبکه اجتماعی چینی Weibo قرار گرفته است که طراحی آن را نشان می‌دهد.

همانطور که در لیست TENAA ذکر شده بود، ریلمی جی‌تی نئو 5 در دو نسخه متفاوت با شناسه مدل‌های RMX3706 و RMX3708 عرضه خواهد شد که این دو مدل به ترتیب از سرعت شارژ 150 واتی و 240 واتی بهره می‌برند. تصویری نیز از این دو گوشی در لیست گواهی TENAA ثبت شده بود که تفاوت جزئی پنل پشتی آن‌ها را نشان می‌دهد. در این راستا، تصویری که از ریلمی جی‌تی نئو 5 در Weibo به اشتراک گذاشته شده است همان نسخه 150 واتی این پرچمدار است.

image

تصویر واقعی ریلمی جی‌تی نئو 5 نسخه شارژ 150 واتی

طبق تصویر واقعی نسخه 150 واتی ریلمی جی‌تی نئو 5، پنل پشتی این پرچمدار از جنس پلی‌کربنات خواهد بود. به علاوه، در قسمت بالای پنل پشتی جزیره‌ای مستطیلی‌شکل جای گرفته است که در آن دو حلقه دوربین به همراه فلاش LED قرار گرفته است. شایعات قبلی اذعان داشته‌اند ریلمی جی‌تی نئو 5 از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

در تصویر واقعی ریملی جی‌تی نئو 5 طراحی پنل جلویی آن مشخص نیست ولی به لطف تصاویر TENAA می‌دانیم که این پرچمدار از نمایشگر حفره‌دار با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. در این راستا، ریلمی جی‌تی نئو 5 از نمایشگر 6.74 اینچی امولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتزی برخوردار خواهد بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی جی‌تی نئو 5 به نسخه ضعیف‌شده تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهد بود که با کانفیگ حافظه رم 16 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی همراه خواهد بود. به علاوه، انتظار می‌رود دو نسخه 150 واتی و 240 واتی این پرچمدار به ترتیب با باتری 4800 میلی‌امپر ساعتی و 5000 میلی‌امپر ساعتی روانه بازار شوند.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)