خانهاخبار
سامسونگ گلکسی بوک 2 Go موفق به ثبت گواهی FCC شد

سامسونگ گلکسی بوک 2 Go موفق به ثبت گواهی FCC شد

لپتاپ جدید سامسونگ در دو نسخه وای‌فای و 5G عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۹/۱۶

در حال حاضر، سامسونگ در حال توسعه و ساخت دستگاه‌های جدیدی از سری گلکسی بوک است چرا که اخیرا دو لپتاپ فوق سبک گلکسی بوک 2 Go در دو نسخه وای‌فای و 5G در لیست گواهی بلوتوث SIG قرار گرفتند. همچنین صفحه پشتیبانی این محصولات در وبسایت رسمی شعبه انگلستان غول فناوری کره جنوبی قرار گرفت که خبر از عرضه آن‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، دو مدل وای‌فای و 5G گلکسی بوک 2 Go در لیست گواهی کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) ثبت شدند و بخشی از مشخصات فنی آن‌ها فاش شد.

طبق لیست گواهی FCC، گلکسی بوک 2 Go وای‌فای و گلکسی بوک 2 Go 5G به ترتیب از اسم رمز‌های Hermes 14 (Wi-fi) و Hermes 14 (5G) بهره می‌برند. با توجه به شناسه مدل این دستگاه، انتظار می‌رود مدل‌های وای‌فای و 5G گلکسی بوک 2 Go به نمایشگر 14 اینچی مجهز باشند. همچنین لیست FCC تایید کرد که نسخه 5G این لپتاپ در دو رنگ خاکستری روشن و نقره‌ای عرضه خواهد شد در حالی که مدل وای‌فای تنها در رنگ خاکستری روشن روانه بازار خواهد شد.

image

سامسونگ گلکسی بوک 2 پرو

همانطور که در لیست FCC اشاره شده است، گلکسی بوک 2 Go مدل وای‌فای و 5G از سرعت شارژ 45 واتی برخوردار خواهد بود. به علاوه، در لیست FCC ذکر شده است که ابعاد مدل وای‌فای این لپتاپ برابر با 224 x 15 x 324 میلی‌متر خواهد بود.

شایان ذکر است لیست بلوتوث اذعان دارد که مدل وای‌فای و 5G گلکسی بوک 2 Go به ترتیب با شناسه مدل‌های NP340XNA و NP345XNA روانه بازار خواهند شد. به علاوه، این دو لپتاپ از بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی خواهند کرد. همچنین شایعه شده است که این دو دستگاه به سیستم عامل ویندوز 11 مجهز خواهند بود و از قابلیت‌های ارتباطی مانند FastConnect 6700 کوالکام و وای‌فای 6E بهره خواهند برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)