خانهمقاله‌ها
چگونه با آیفون قد خود را اندازه‌گیری کنیم؟

چگونه با آیفون قد خود را اندازه‌گیری کنیم؟

با آیفون‌های سری پرو که در سال‌های اخیر عرضه شده‌اند می‌توان به راحتی قد خود یا اطرافیانتان را اندازه‌گیری کنید، این ویژگی کاربردی به لطف سنسور لایدار در این مدل‌ها محقق شده است.
۱۴۰۱/۹/۱۳

مدل‌های آیفون ۱۲ پرو، ۱۲ پرو مکس، ۱۳ پرو، ۱۳ پرو مکس، ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس دارای یک اسکنر LiDAR در کنار لنزهای دوربین پشت هستند که می‌تواند برای اندازه‌گیری قد افراد به صورت آنی توسط اپلیکیشن «Measure» که به صورت پیش فرض در آیفون شما نصب شده، استفاده شود.

image

 

برای اندازه‌گیری قد افراد، کافی است اپلیکیشن Measure را باز کنید، آیفون خود را به سمت افرادی که می‌خواهید قد آنها را اندازه‌گیری کنید بگیرید و اطمینان حاصل کنید که از سر تا پای شخص روی صفحه قابل مشاهده است. پس از یک لحظه کوتاه، یک خط افقی با اندازه‌گیری قد شخص در بالای سر او ظاهر می‌شود. شما می توانید انتخاب کنید که این اندازه‌گیری بر حسب فوت باشد یا سانتی‌متر، برای این کار باید به قسمت تنظیمات بروید، روی Measure بزنید و سپس گزینه Measure Units را انتخاب کنید.

این اپلیکیشن قد افراد را از زمین تا بالای سر، مو یا کلاه اندازه‌گیری می‌کند؛ حتی می‌توانید قد یک فرد را در حالت نشسته روی صندلی نیز اندازه‌گیری کنید.

دکمه شاتر دایره‌ای در گوشه سمت راست پایین به شما امکان می‌دهد که از فرد مورد نظر، با اندازه‌گیری قد او عکس بگیرید و آن را با او به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که این ویژگی در آیفون‌های بدون حسگر LiDAR در دسترس نیست.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)