خانهاخبار
آپدیت اندروید ۱۳ برای گلکسی A71 سامسونگ عرضه شد

آپدیت اندروید ۱۳ برای گلکسی A71 سامسونگ عرضه شد

گلکسی A71 سامسونگ که گوشی سه نسل پیش سری آ۷۰ به حساب می‌آید هم امروز اندروید 13 را دریافت کرده است.
۱۴۰۱/۹/۱

سامسونگ طبق قول‌هایی که داده بود، سورپرایزهای زیادی را به کاربران خود تقدیم کرده است. از جمله این موارد، می‌توان به ارائه آپدیت پایدار اندروید ۱۳ اشاره کرد که در اختیار دارندگان بسیاری از محصولات قرار گرفته است. در راستای این هدف و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، امروز شاهد عرضه آپدیت اندروید ۱۳ به همراه رابط کاربری One UI 5.0 برای گوشی گلکسی A71 هستیم.

این آپدیت جدید با شماره ساخت A715FXXU8DVK1 همراه بوده و به عنوان اولین مقصد، در کشور لهستان در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بروزرسانی به همراه رابط کاربری One UI 5.0 و پچ امنیتی ماه اکتبر همراه است. همان طور که اشاره شد، این آپدیت در کشور لهستان عرضه شده و امیدواریم در روزهای آتی، ساکنین سایر کشورها نیز موفق به دریافت و نصب آن شوند.

image

 

اگر از گوشی گلکسی A71 سامسونگ استفاده کرده و در کشور لهستان ساکن هستید، می‌توانید هم اینک با مراجعه به مسیر Settings> Software update، این بروزرسانی جدید را دانلود و روی دیوایس خود نصب کنید. در صورت تمایل، می‌توانید از طریق این لینک فایل فرمور را دانلود و به صورت دستی روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

 این محصول سامسونگ در سال ۲۰۱۹ به همراه اندروید ۱۰ روانه بازار شد و حالا با ارائه نسخه سیزدهم اندروید، پشتیبانی از آن پایان یافته و از سال آینده، دیگر آپدیتی را دریافت نخواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Abolfazl

۱۴۰۱/۱۲/۱۲
طبق چیزی که شنیدم موقعیت مکانی گوشیتون باید کشوری غیر از ایران باشه و واسه تغییرش باید گوشی رو به تنظیمات کارخانه برگردونید و موقعیت جدید رو ثبت کنید

نیما

۱۴۰۱/۱۱/۱۶
اندروید گوشیم هنوز ۱۱ علت چیه چکار کنم که بشه ۱۳

شایان

۱۴۰۱/۹/۲
آقا واسه من که نیومده میشه بگین مشکل چیه