خانهاخبار
ریلمی جی تی نیو 4 به همراه چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول عرضه خواهد شد

ریلمی جی تی نیو 4 به همراه چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول عرضه خواهد شد

اینطور که به نظر می‌رسد؛ شرکت ریلمی چیپست‌های میان رده دیمنسیتی را کنار گذاشته و برای گوشی بعدی خود به سراغ چیپست پرچمدار کوالکام رفته است.
۱۴۰۱/۶/۳۰

شرکت ریلمی قصد دارد تا در ماه آینده، از گوشی جدید خود یا همان ریلمی جی تی نیو 4 رونمایی کند. اکنون نیز شایعاتی از سوی افشاگران چینی به گوش می‌رسد که به ادعای آنها، ریلمی چیپست‌های میان رده مدیاتک مانند دیمنسیتی 8100 به کار رفته در جی تی نیو 3 را کنار گذاشته و به سراغ چیپست پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول رفته است.

image

 

منبع اصلی این شایعه، افشاگر شناخته شده چینی به نام Digital Chat Station است. به گفته وی، این گوشی دارای نمایشگری با پنل 1.5K یا همان 1220p بوده که نقطه‌ای بین رزولوشن‌های Full HD و QHD محسوب می‌شود. نمایشگر ریلمی جی تی نیو 4 دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.

این گوشی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی کرده و به گفته این افشاگر، جهت رقابت با شیائومی ردمی K60 طراحی شده است. البته، نکته جالب این بوده که شیائومی هنوز به طور رسمی از ردمی K60 رونمایی نکرده و ریلمی نیز تا به حال اشاره‌ای به جی تی نیو 4 نداشته است!

درباره مشخصات احتمالی ریلمی جی تی نیو 4 چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان گفته‌های این افشاگر حقیقت داشته و ریلمی در این گوشی واقعا از یک چیپست پرچمدار بهره برده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)