خانهاخبار
شیائومی 12S دوربینی با برند لایکا را به همراه خواهد داشت

شیائومی 12S دوربینی با برند لایکا را به همراه خواهد داشت

به تازگی شاهد لو رفتن عکسی از گوشی شیائومی 12S هستیم که در آن، برندینگ لایکا در کنار دوربین این محصول به چشم می‌خورد.
۱۴۰۱/۳/۴

دو شرکت شیائومی و لایکا، به تازگی همکاری خود را اعلام کرده‌اند و نخستین محصول حاصل این همکاری، قرار است تا در ماه جولای معرفی شود. اکنون نیز شاهد افشای عکس جدیدی از این گوشی یا همان شیائومی 12S هستیم که در پشت آن، برندینگ شناخته شده شرکت لایکا در کنار دوربین به چشم می‌خورد.

image

 

انتظارها بر این بوده که شرکت شیائومی، در آینده نزدیک گوشی‌های 12S و 12S پرو را روانه بازار کند. این گوشی‌ها در ماه گذشته نیز در دیتابیس IMEI دیده شده بودند.

image

 

با استناد به گمانه زنی‌ها، گوشی شیائومی 12S که شماره مدل 2206123SC را دارد؛ جدیدترین چیپست کوالکام یا همان اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول را به همراه خواهد داشت. ماژول دوربین این گوشی، شباهت بسیار زیادی به آنچه در شیائومی 12 شاهد آن بودیم دارد؛ اما انتظار آن می‌رود که همکاری با لایکا، در سخت افزار و نرم افزار این دوربین‌ها تغییراتی حاصل کرده باشد.

در هر صورت، باید تا معرفی رسمی سری شیائومی 12S صبر کرده تا بتوانیم شاهد حاصل همکاری دو شرکت شیائومی و لایکا باشیم. این نخستین باری نیست که لایکا با یک شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند همکاری می‌کند؛ این شرکت پیش‌تر نیز با برند هواوی تعامل داشت اما مدتی پیش، اعلام کرد که همکاری آنها به پایان رسیده است.

image

 

درباره عکس منتشر شده از گوشی شیائومی 12S و استفاده از دوربین‌های با برند لایکا در آن چه می‌اندیشید؟ آیا این امر موجب بهبود کیفیت دوربین گوشی‌های شیائومی خواهد شد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)