خانهاخبار
شیائومی 12S پرو با تراشه دایمنسیتی 9000 در حال توسعه است

شیائومی 12S پرو با تراشه دایمنسیتی 9000 در حال توسعه است

به تازگی گزارشی منتشر شده است مبنی بر اینکه جدیدترین پرچمدار شیائومی با دو تراشه کوالکام و مدیاتک عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۱۷

چندی پیش خبری در دسترس کاربران قرار گرفت که اذعان داشت جدیدترین پرچمدار شیائومی موسوم به شیائومی 12S پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک روانه بازار خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد نسخه دیگری از گوشی پرچمدار شیائومی در راه است که از تراشه پرچمدار مدیاتک یعنی دایمنسیتی 9000 بهره می‌برد. البته باید اشاره کرد که به احتمال زیاد سایر مشخصات فنی نسخه دایمنسیتی مشابه مدل اسنپدراگون خواهد بود.

image

 

طبق گزارش وبسایت Xiaomiui، شیائومی 12S پرو مجهز به تراشه دایمنسیتی 9000 در حال حاضر در دست توسعه است و حتی ردی از آن در Mi Code دیده شده است. به علاوه، شناسه مدل این پرچمدار که برابر با 2207122MC است اخیرا در پایگاه اطلاعاتی IMEI رویت شده است. همچنین اسم رمز شیائومی 12S پرو در این پایگاه اطلاعاتی Daumier اعلام شده است که پس از چند مرحله تحقیقات که انجام شد مشخص شد که همان نسخه دایمنسیتی 9000 شیائومی 12S پرو است.

با توجه به این گزارش، انتظار می‌رود شیائومی 12S پرو در دو نسخه تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و دایمنسیتی 9000 عرضه شود. البته در حال حاضر، زمان رونمایی این گوشی پرچمدار هنوز به طور رسمی اعلام نشده است ولی با توجه به قرارگیری آن در لیست Mi Code به نظر می‌رسد به زودی زمان معرفی آن توسط غول فناوری چینی اعلام شود.

image

مشخصات فنی احتمالی شیائومی 12S پرو

مطابق شایعات قبلی، شیائومی 12S پرو از نمایشگر امولد 6.55 اینچی فول ‌اچ‌دی پلاس با تراکم پیکسلی 402 ppi بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین میزبان سنسور اثر انگشت نیز خواهد بود. به علاوه، در پنل پشتی آن احتمالا دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

منبع تغذیه این گوشی هوشمند نیز احتمالا باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی است که از قابلیت‌های Power Delivery 3.0 و Quick Charge 4+ برخوردار خواهد بود. نرم‌افزار آن نیز احتمالا اندروید 12 برپایه رابط کاربری MIUI 13 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)