خانهاخبار
گوشی تاشو گوگل دارای نمایشگر بیرونی ۵.۸ اینچی خواهد بود

گوشی تاشو گوگل دارای نمایشگر بیرونی ۵.۸ اینچی خواهد بود

در امروز شاهد اطلاعات جدیدی درباره گوشی تاشوی شرکت گوگل، یا پیکسل نوت‌پد هستیم که گفته شده دارای نمایشگر بیرونی ۵.۸ اینچی خواهد بود.
۱۴۰۱/۲/۱۴

در امروز شاهد انتشار اطلاعاتی درباره گوشی تاشو شرکت گوگل توسط یکی از منابع مورد اعتماد به نام «راس یانگ» هستیم. این گوشی که احتمالا پیکسل نوت‌پد نام خواهد داشت؛ دارای نمایشگر بیرونی ۵.۸ اینچی است که از نمایشگر ۶.۱۹ اینچی که سامسونگ قصد قرار دادن آن روی گلکسی زد فولد 4 را دارد؛ عریض‌تر بوده ولی طول کمتری دارد.

image

 

با توجه به اینکه سایز نمایشگر تاشو این دو گوشی حدودا یکسان است؛ به نظر می‌رسد که پیکسل نوت‌پد دارای نسبت صفحه متفاوت و عریض‌تری نسبت به گلکسی زد فولد خواهد بود. آقای «یانگ» درباره زمان عرضه نخستین گوشی تاشوی گوگل چیزی در میان نگذاشته است؛ اما احتمالا باید در فصل پاییز و هنگام معرفی سری پیکسل 7 منتظر آن باشیم. گوگل همچنین در سال ۲۰۲۱ قصد عرضه گوشی تاشویی به نام پیکسل فولد را داشت که در نهایت، این پروژه را کنسل کرد.

image

 

گوشی پیکسل نوت‌پد که در واقع جانشین پیکسل فولد است؛ قیمتی حدود ۱۴۰۰ دلار داشته و بدنه آن نیز مشابه گوشی اوپو فایند N خواهد بود. این گوشی از چیپست تنسور گوگل استفاده کرده و احتمالا دوربین به کار رفته در آن، همان سنسور‌های قدیمی ۱۲.۲ مگاپیکسلی IMX363 باشد که در سری پیکسل 2 تا پیکسل 5 شاهد استفاده از آنها بودیم. همچنین گفته شده که در این گوشی تاشو، سنسور التراواید ۱۲ مگاپیکسلی IMX386 و دو سنسور ۸ مگاپیکسلی IMX355s نیز برای دوربین سلفی به کار رفته است.

image

 

شرکت گوگل همچنین پتنتی را برای مخفی کردن دوربین سلفی در گوشی‌ها ثبت کرده بود که بعید نیست در این محصول تاشو، از آن استفاده کرده تا در برابر رقبایی چون نسل بعدی گلکسی فولد، حرفی برای گفتن داشته باشد. درباره اطلاعات منتشر شده از نخستین گوشی تاشوی شرکت گوگل چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)