خانهاخبار
نسخه 4G گوشی ریلمی 9 به همراه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد

نسخه 4G گوشی ریلمی 9 به همراه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد

اخیرا شاهد انتشار زمان عرضه نسخه 4G گوشی ریلمی 9 هستیم که یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را به همراه داشته و در تاریخ ۷ آوریل (۱۸ فروردین)، به بازار می‌آید.
۱۴۰۱/۱/۱۶

شرکت ریلمی، در ماه فوریه سری ریلمی 9 پرو را روانه بازار کرد و سپس در ماه مارس، شاهد عرضه گوشی‌های ریلمی 9 5G و ریلمی 9 5G اسپید توسط آنها بودیم. این شرکت، حالا قصد عرضه نسخه 4G گوشی ریلمی 9 را دارد و تاریخ عرضه آن نیز معادل ۷ آوریل (۱۸ فروردین) خواهد بود.

گوشی ریلمی 9 4G نخستین گوشی بوده که از سنسور دوربین سامسونگ ISOCELL HM6 با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل و تکنولوژی جدید ترکیب پیکسل‌ها استفاده می‌کند. سنسور‌های دیگر دوربین‌های گوشی، هنوز مشخص نشده‌اند؛ اما به گفته ریلمی، قرار است در این گوشی شاهد یک دوربین التراواید با زاویه دید ۱۲۰ درجه و یک دوربین ماکرو نیز باشیم.

image

گوشی ریلمی 9 4G در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی روانه بازار شده که بیشتر تبلیغات این شرکت، روی رنگ طلایی آن معطوف شده است. ضخامت این گوشی، ۷.۹۹ میلی متر بوده و وزن آن نیز تنها ۱۷۸ گرم است. این گوشی از نمایشگری با پنل سوپر امولد و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز استفاده کرده که سنسور اثر انگشت را نیز درون خود جا داده است. از دیگر ویژگی‌های جذاب این گوشی، می‌شود به امکان استفاده از سنسور اثر انگشت برای سنجش ضربان قلب نیز اشاره کرد.

درباره گوشی ریلمی 9 4G چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان حالا که شاهد عرضه اکثر گوشی‌ها با پشتیبانی از 5G به بازار هستیم؛ هنوز نیازی به عرضه گوشی‌های 4G‌ توسط سازندگان وجود دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)