خانهاخبار
مشخصات گوشی شیائومی سیوی 2 فاش شدند!

مشخصات گوشی شیائومی سیوی 2 فاش شدند!

در امروز شاهد انتشار مشخصات گوشی شیائومی سیوی 2 هستیم که به استفاده از چیپست اسنپدراگون 778G+ در این محصول اشاره می‌کنند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

شرکت شیائومی در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱، نسل اول گوشی سیوی را معرفی کرد. این گوشی یک میان رده جمع و جور با طراحی خاص و دوست داشتنی به حساب می‌آمد؛ ولی متاسفانه هرگز به بازار جهانی راه نیافت و عرضه آن محدود به کشور چین بود. این محصول از لحاظ سخت افزاری نیز تحسین برانگیز بوده و دارای امکاناتی چون نمایشگر ۱۲۰ هرتزی اولد، شارژ سریع ۵۵ واتی و دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی است.

image

 

حالا به گفته یک افشاگر شناخته شده چینی به نام Digital Chat Station، جانشین این محصول در راه بوده و تفاوت اصلی آن با نسل پیشین، استفاده از چیپست جدیدتر کوالکام اسنپدراگون 778G+ است. در کنار چیپست جدید، این گوشی به همراه نسخه جدید سیستم عامل اندروید یا همان اندروید 12 روانه بازار شده و از رابط کاربری MIUI 13 بهره خواهد برد.

بقیه مشخصات گوشی از جمله سرعت شارژ، نمایشگر و دوربین‌ها، مشابه نسل گذشته هستند. چیپست اسنپدراگون 778G+، عملکردی حدودا ۲۰ درصد بهتر را نسبت به نسخه معمولی به همراه داشته و به همین دلیل، شیائومی سیوی 2 در عمل سریع‌تر از نسل پیشین خواهد بود. با توجه به استفاده از باتری مشابه نسل پیشین، احتمالا مصرف باتری این چیپست نیز افزایش چشمگیری نیافته است.

 

درباره مشخصات منتشر شده از گوشی شیائومی سیوی 2 چه می‌اندیشید؟ آیا در صورت عرضه این محصول در بازار جهانی، به خرید آن فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)