خانهاخبار
خرید و قیمت جدیدترین مودم همراه (سیمکارتی) با قیمت های مناسب

خرید و قیمت جدیدترین مودم همراه (سیمکارتی) با قیمت های مناسب

امکان اتصال به اینترنت پرسرعت در هر زمان و هر مکان به نیازی اساسی در زندگی ما تبدیل شده است. به همین علت، مودم‌های ثابت دیگر به‌تنهایی پاسخگو نیستند. این نیاز مسیر جدیدی را ایجاد کرد تا مودم‌هایی تحت عنوان مودم جیبی یا همراه پا به عرصه وجود بگذارند.
۱۴۰۰/۱۱/۶

امکان اتصال به اینترنت پرسرعت در هر زمان و هر مکان به نیازی اساسی در زندگی ما تبدیل شده است. به همین علت، مودم‌های ثابت دیگر به‌تنهایی پاسخگو نیستند. این نیاز مسیر جدیدی را ایجاد کرد تا مودم‌هایی تحت عنوان مودم جیبی یا همراه پا به عرصه وجود بگذارند.

نکات خرید مودم همراه 

در خرید مودم همراه باید به برخی نکات توجه کرد. سوای مبحث قیمت که آن را جداگانه بررسی می‌کنیم، باید این سه معیار را در خرید انواع مودم سیمکارتی، USB و ... در نظر داشته باشید:

  • سرعت دانلود: سرعت همیشه از مهم‌ترین معیار‌ها در خرید تجهیزات اینترنتی است. مودم‌ها از هر دو سرعت 3G و 4G را پشتیبانی می‌کنند. کار عاقلانه این است که مودمی را تهیه کنید که سرعت بالاتر را پشتیبانی می‌کند زیرا تمام تجهیزات به سمت پیشرفت و به‌روز شدن در حرکت هستند. مودم‌هایی که از سرعت بالا پشتیبانی می‌کنند، امکانات بهتری نیز نسبت به مودم‌های نسل 3G دارند.
  • وزن و ابعاد: نکته مهم دیگری که یک مودم همراه را کاربردی و مفید می‌سازد، وزن و ابعاد مناسبی است که به آن ماهیت جیبی و همراه بدهد. با یک مودم سنگین و بزرگ‌اندازه نمی‌توانیم به آسانی و بی‌دردسر در هرجا به اینترنت اتصال یابیم. 
  •  باتری و کیفیت شارژ: ماهیت یک مودم همراه آن است که بتوانیم آن را در هرجا همراه داشته باشیم و استفاده کنیم. اگر این مودم باتری نداشته باشد، ماهیتی شبیه مودم‌های ثابت خواهد داشت. هرچه باتری ظرفیت شارژ بیشتری داشته باشد و نیز شارژ بیشتری در خود نگه دارد، کارایی بیشتری خواهد داشت. 

انواع مودم همراه

مودم همراه یا مودم سیمکارتی که یکی از دسته‌های مودم است، خود به انواعی تقسیم می‌شوند:

  • مودم همراه سیمکارتی
  • مودم USB
  • مودم قابل شارژ (فندکی)
  • مودم پاوربانک
خرید مودم سیم کارتی ارزان

مودم سیمکارتی

اگر یک سیم‌کارت داشته باشید و یک بسته اینترنت همراه برای آن خریداری کنید، می‌توانید از مودم سیمکارتی جیبی استفاده کنید. ویژگی این مودم‌ها سبک و کوچک بودن آن‌ها است تا به‌راحتی قابل حمل باشند. یکی از مزایای مودم همراه این است که ذخیره باتری تلفن همراه شما با آن بیشتر حفظ می‌شود. این نوع مودم از نسل 3G و 4G پشتیبانی می‌کند. 

مودم USB

دسته‌ای دیگر از مودم‌های همراه، مودم‌های USB هستند که بدون نیاز به سیمکارت کار می‌کنند. این مودم‌ها نیز غالبا کوچک و سبک هستند و اینترنت دانگل را برای کاربران فراهم می‌کنند. مودم همراه USB نیز از دو نسل 3G و 4G پشتیانی می‌کند. 

مودم فندکی

اگر صاحب خودرو هستید و قصد رفتن به سفر دارید یا در کل زیاد رانندگی می‌کنید، مودم قابل شارژ فندکی یک گزینه کاربردی و عالی است. این مودم با اتصال به فندک خودرو شارژ می‌شود. مودم فندکی اینترنت وای‌فای را فراهم می‌کند.  

مودم پاوربانک

دسته‌ای دیگر از مودم‌های همراه مودم پاوربانک است که درواقع دو دستگاه مودم و پاوربانک در آن باهم ترکیب شده‌اند. با اتصال گوشی به این مودم هم آن را شارژ می‌کنید و هم از اتصال به اینترنت بهره‌مند می‌شوید. اگر استفاده شما از تلفن همراه و اینترنت زیاد است، این نوع مودم می‌تواند برای شما کارآمدتر باشد. 

قیمت مودم همراه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خرید مودم همراه مطرح می‌شود، قیمت آن است. مودم‌ها دامنه قیمت گسترده‌ای دارند و شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید، برای خرید آن‌ها اقدام کنید. 

خرید مودم جیبی تا قیمت 2 میلیون تومان

در دامنه قیمت بین یک تا دو میلیون تومان طیف وسیع و متنوعی از مودم‌های باکیفیت و پر امکانات را می‌توان تهیه کرد. اکر کار و زندگی شما با اینترنت در پیوند است، می‌ارزد که بر خرید مودم همراه با این دامنه قیمت سرمایه‌گذاری کنید. با تعدادی از این مودم‌ها آشنا شوید:

  • مودم ZTE مدل MF920W: این مودم از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. وزن آن 100 گرم است و به راحتی در جیب یا کیف حمل می‌شود. این مودم تا 150 مگابایت بر ثانیه سرعت دانلود و 50 مگابایت بر ثانیه سرعت آپلود را پشتیبانی می‌کند. این مودم سیم‌کارتی با ایجاد فضای وای‌فای، امکان اتصال چند دستگاه را به اینترنت فراهم می‌کند. این مودم مجهز به نمایشگر است و وضعیت شارژ و حالت‌ها را فراهم می‌کند.
  • مودم LTE دی‌لینک مدل DWR-932M: این مودم اینترنت 4G را پشتیبانی می‌کند و باتری آن بسیار قوی (3000 میلی آمپری) است. این مودم به دلیل طراحی زیبایش مشهور است. رابط USB دارد و از سرویس SMS نیز پشتیبانی می‌کند. 
  • مودم نوبیا مدل  WD660-H: اتصال این مودم بی‌سیم است و شیار سیمکارت و کارت حافظه دارد. این مودم 4G است و یک پاوربانک 10400 میلی‌آمپری محسوب می‌شود. این مودم از سرعت دانلود 150 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. وزن این مودم 250 گرم است اما باتوجه به این‌که می‌توانید انواع دستگاه‌ها را با آن شارژ کنید و هربار شارژ خود آن دو تا سه روز دوام دارد، می‌تواند وسیله‌ای بسیار کارآمد باشد. 
خرید مودم همراه

خرید مودم تا قیمت 1 میلیون تومان

اگر بتوانید قدری بیشتر برای خرید مودم همراه سرمایه‌گذاری کنید، در دامنه 500 هزار تا یک میلیون تومان گزینه‌های بیشتری دارید و تنوع محصول در این دامنه قیمت زیاد است. به چند نمونه از انواع مودم جیبی در این دامنه قیمت اشاره می‌کنیم.

  • مودم زایکسل مدل WAH1400 : این مودم از SMS پشتیبانی می‌کند و دارای دو شیار برای سیمکارت و کارت حافظه است. وزن آن 33 گرم است. تا نسل 3G را پشتیبانی می‌کند. با سیستم‌های عامل ویندوز، ویندوز ویستا، مکس و لینوکس سازگاری دارد. تا سرعت 21 مگابایت بر ثانیه برای دانلود می‌رسد.
  • مودم نیوروز مدل E3272: این مودم اینترنت 4G را پشتیبانی می‌کند. دارای دو شیار سیمکارت و کارت حافظه میکرو است. سرعت دانلود آن تا 150 و سرعت آپلود آن تا 50 مگابایت بر ثانیه است. اتصال آن به رایانه با پورت USB فراهم می‌شود. وزن این مودم 30 گرم است و سیستم‌های عامل ویندوز و مکینتاش را پشتیبانی می‌کند.
  • مودم دی‌لینک مدل DWR910M: این مودم قابلیت اتصال بی‌سیم دارد و اینترنت 4G و  TDLTE را پشتیبانی می‌کند. در سرعت دانلود به 150 مگابایت و در آپلود به 50 مگابایت برثانیه می‌رسد. ابعاد آن 71*22*4 میلی‌متر است. تا 8 کاربر می‌توانند به این مودم همراه اتصال یابند. 
  • مودم جی‌یو مدل WD680: این مودم سیمکارتی پشتیبان اینترنت 4G است و قابلیت اتصال بی‌سیم دارد. همچنین علاوه بر شیار سیم‌کارت دارای شیار کارت حافظه است. تا 10 دستگاه می‌توانند با قابلیت وای‌فای به این مودم اتصال یابند. مودم جی‌یو پشتیبان سرعت دانلود تا 150 و آپلود تا 50 مگابایت بر ثانیه است. این مودم سازگار با سیستم‌های عامل ویندوز، لینوکس و مکینتاش، تا حدی سنگین محسوب می‌شود زیرا وزن آن به 100 گرم می‌رسد. با این‌حال قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیاری دارد از جمله می‌توان به باتری آن اشاره کرد که 2100 میلی‌آمپری است. 

خرید مودم همراه با قیمت 300 تا 500 هزار تومان

اگرچه مودم‌هایی با قیمت کمتر از 300 هزار تومان نیز پیدا می‌شود، دامنه 300 تا 500 هزارتومان برای اکثریت مناسب و قابل پرداخت است. این مدل‌های مودم جیبی را می‌توانید در این دامنه قیمت تهیه کنید:

  • مودم مدل HSUPA: این مودم سیمکارتی تا سرعت 3/5G را پشتیبانی می‌کند. دارای یک شیار برای سیم‌کارت و یک شیار برای کارت حافظه است. این مودم- روتر از سرویس SMS نیز پشتیبانی می‌کند. وزن این مودم همراه 14 گرم است و از مودم‌های سبک‌وزن به شمار می‌رود. با سیستم‌ها عامل ویندوز، مک و لینوکس سازگار است و تا سرعت دانلود آن تا 21 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. 
  • مودم همراه اول مدل E303: این مودم تا سرعت 3G را پشتیبانی می‌کند و دارای شیار کارت حافظه و سیم‌کارت است. وزن آن 30 گرم است و مجهز به پورت USB است.
  • مودم آپشن مدل XYFI: این مودم سیمکارتی قابلیت اتصال بی‌سیم دارد. همچنین SMS را پشتیبانی می‌کند. 30 گرم وزن دارد و تا 8 کاربر می‌توانند از قابلیت وای‌فای آن استفاده کنند. سرعت دانلود آن تا 14 مگابایت بر ثانیه است. 

برای خرید مودم سیمکارتی (همراه) راف نت اینجا کلیک کنید.

سخن پایانی

دانستیم که اصلی‌ترین معیارها برای خرید یک مودم چیست. با انواع بودجه‌ها می‌توانید یک مودم همراه تهیه کنید. دامنه قیمت مودم با گستره امکانات آن رابطه مستقیم دارد. با این حال باید ببینید تا چه میزان از این امکانات به حقیقت برای شما کاربردی است. و یک نکته اساسی برای خرید مودم های سیمکارتی و همراه خالی  نشدن باتری گوشی موبایل شما عزیزان است که  با داشتن یکی از انواع مودم همراه راف نت، می‌توانید آیکون دیتای گوشی را خاموش و وای فای را روشن کنید. در این صورت، زمانی که قصد غیرفعال کردن وای فای همراه را دارید، دیگر اینترنت گوشی نیز فعال نخواهد بود و در نتیجه، با مشکل خالی شدن باتری گوشی مواجه نمی‌شوید

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)