خانهبررسی‌ها
نگاهی به ویژگی‌های اکوسیستم هواوی برای سرگرمی

نگاهی به ویژگی‌های اکوسیستم هواوی برای سرگرمی

در این ویدیو خواهیم دید که چطور سینک بودن گجت‌های هواوی در اکوسیستم هارمونی این شرکت، می‌تواند تجربه فیلم و سریال دیدن یا بازی کردن را لذت بخش‌تر کند.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۴۰۰/۱۰/۲۶

اکوسیستم هارمونی هواوی را در دو سناریوی ورزشی و میز کار هوشمند بررسی کرده بودیم و حالا در قسمت پایانی این سری، نگاهی به این اکوسیستم برای جنبه‌های سرگرمی می‌اندازیم. برای این نگاه اولیه، از تبلت میت پد پرو و نمایشگر میت ویو هواوی استفاده شده است. در ادامه با آخرین ویدیو از این سری همراه باشید:

 

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

بابک

۱۴۰۰/۱۱/۲
سلام. من نزدیک دوساله گوشی آنر 8aمدل دارم ومن اطلاع نداشتم که هواوی وانر پشتیبانی نمیکنن واول و آخر همون اندروید روز خرید هستش درسته که گوشی های هواوی وانر پای تو رودر تعمیرگاه موبایل باز نمیکنن وچند سال بدون هیچ مشکلی گوشیت با قدرت کار میکنه ولی هیچگونه آپدیتی به جزء چند تا آپدیت امنیتی اونم چند ماه اول که گوشی رو راه اندازی کردی حقیقتش با اینکه عاشق گوشی های آنر هستم ولی دیگه به هیچ عنوان خرید نمیکنم وتا الان جلوی خرید چند نفر از خانواده و دوستان رو گرفتم ونظرشون رو عوض کردم امیدوارم آنر یه فکر اساسی بکنه وگرنه سقوط میکنه مرسی از کانال شما موفق باشید

خداداد

۱۴۰۰/۱۰/۲۶
سلام. ممنون از شما که وقت میذارید و این مطالب ارزنده رو برای ما میذارید یک خواهشی ازتون دارم و اینکه شما صدای ما باشید. ما به عنوان مصرف کننده و خریدار محصولات هواوی وبرند آنر خواهان توجه و پشتیبانی این شرکت از ما به عنوان مصرف کننده محصولات این شرکت هستیم. اولا چرا کاربران ایرانی رو تحریم کردید و دوم عدم اراءه آپدیت و بروزرسانی محصولات بر پایه اندروید هستیم. الان من به عنوان خریدار honor view 20 چه گناهی دارم که نه آپدیت اندروید برام نمیاد و هم از طرف کمپانی مادر تحریم. ممنون میشوم تا از شما که از نماینده این مجموعه در ایران بپرسید و تکلیف ما رو مشخص کنید.