خانهاخبار
تصاویری واقعی از سری تبلت‌های گلکسی تب اس 8 منتشر شدند

تصاویری واقعی از سری تبلت‌های گلکسی تب اس 8 منتشر شدند

مدتی قبل، شاهد لو رفتن قیمت سری تبلت‌های گلکسی تب اس 8 سامسونگ بودیم و حالا نیز با انتشار عکس‌هایی واقعی از این تبلت‌ها، به نظر می‌رسد که چیزی تا زمان معرفی آنها باقی نمانده است.
۱۴۰۰/۱۰/۲۳

مدتی قبل، شاهد لو رفتن قیمت‌گذاری سری تبلت‌های گلکسی تب اس 8 سامسونگ بودیم و حالا نیز با انتشار عکس‌هایی واقعی از این سری، به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه این محصولات بسیار نزدیک است. شرکت سامسونگ هنوز به صورت رسمی، تاریخ رونمایی از سری گلکسی تب اس 8 را تایید نکرده است.

image

 

در عکس‌های منتشر شده، شاهد هر سه عضو این خانواده هستیم که گلکسی تب اس 8، گلکسی تب اس 8 پلاس و گلکسی تب اس 8 الترا نام دارند. این تصاویر، با صفحه خاموش گرفته شده و به جز ابعاد این تبلت‌ها، جزئیات بیشتری را در اختیار ما قرار نمی‌دهند. اما با توجه به انتشار این عکس‌ها که به احتمال زیاد، مربوط به پروسه اخذ گواهی‌های لازم برای عرضه این محصولات هستند؛ احتمالا زمان زیادی تا تاریخ رونمایی از این سری باقی نمانده است.

image

 

در این بین، یک افشاگر نیز مطلبی را درباره این تبلت‌ها توییت کرده که به پشتیبانی از قلم اس پن EJ-PT870 توسط آنها اشاره می‌کند. از این قلم در نسل پیشین این تبلت‌ها، یا همان سری گلکسی تب اس 7 نیز پشتیبانی می‌شد و به نظر می‌رسد که این استایلس، از نظر سخت افزاری تغییری نکرده است.

با استناد به شایعاتی که تا به حال منتشر شده‌اند، مدل معمولی در این خانواده دارای نمایشگری ۱۱ خواهد بود؛ مدل پلاس با نمایشگری ۱۲ اینچی روانه بازار شده و در نهایت، مدل الترا نمایشگری ۱۴.۶ اینچی را به همراه دارد. همه نسخه‌های این تبلت به همراه چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول روانه بازار می‌شوند؛ اما تنها نسخه الترا دارای نمایشگری به همراه ناچ است.

image

 

درباره عکس‌های منتشر شده از سری تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب اس 8 چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)