خانهاخبار
ظاهر نسل جدید آیفون SE همانند سری آیفون 8 خواهد بود!

ظاهر نسل جدید آیفون SE همانند سری آیفون 8 خواهد بود!

به تازگی خبری درباره نسخه سال ۲۰۲۲ گوشی آیفون SE منتشر شده که به ادعای آن، ظاهر این گوشی دقیقا مانند نسل پیشین بوده و از همان طراحی آیفون 8 در آن الهام گرفته شده است.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

در اوایل سال ۲۰۲۱، شایعات بسیاری درباره عرضه نسل جدید آیفون SE به همراه طراحی متفاوت و مدرن‌تری شنیده می‌شدند؛ ولی حالا شاهد انتشار شایعه دیگری هستیم که به گفته آن، نسخه سال ۲۰۲۲ گوشی آیفون SE از طراحی دقیقا مشابه نسل پیشین یا همان آیفون SE سال ۲۰۲۰ بهره خواهد برد که برای طراحی آن از گوشی آیفون 8 اپل الهام گرفته شده بود.

image

 

مسلما با توجه به این امر که حالا در سال ۲۰۲۲ هستیم و اکثر گوشی‌ها از جمله محصولات مقرون به صرفه، دارای طراحی‌ جدید و با نمایشگر‌های بزرگ و کم حاشیه هستند؛ ظاهر نسل جدید آیفون SE بسیار قدیمی به نظر خواهد رسید. البته، پیش از این نیز ثابت شده بود که خریداران آیفون SE چندان به ظاهر گوشی اهمیتی نمی‌دهند و تنها به دنبال ارزان‌ترین آیفون بازار هستند که این بار قرار است پشتیبانی از 5G یا نسل پنجم اینترنت همراه را نیز ارائه دهد.

image

 

شاید سری گوشی‌های آیفون SE، از جمله عجیب‌ترین محصولات شرکت اپل باشند. این گوشی‌ها هر دو سال یکبار به روز می‌شوند و معمولا از نظر طراحی، بسیار قدیمی‌تر از گوشی‌های دوره و زمانه خود به نظر می‌آیند؛ اپل نیز اهمیت چندان زیادی به طراحی ظاهری این گوشی‌ها نداده و تقریبا هر چهار سال یکبار آن را تغییر می‌دهد. اما این بی توجهی نیز باعث عدم موفقیت این سری نشده و همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ کاربران همچنان آیفون SE را به دلیل قیمت نسبتا متعادل آن خریداری می‌کنند.

با توجه به جدیدترین شایعات، طراحی آیفون SE در دو نسل بعد که تقریبا در سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد؛ تغییر می‌کند و شاهد استفاده از طراحی مشابه آیفون XR و آیفون 11 با نمایشگری کوچک‌تر خواهیم بود. این گوشی فاقد فیس آیدی بوده؛ اما گفته می‌شود که یک سنسور تاچ آیدی در دکمه پاور آن قرار گرفته است. بنابراین حداقل تا دو سال آینده، شاهد عرضه مدلی از آیفون SE با طراحی مشابه گوشی‌های دو سال گذشته خواهیم بود!

image

 

نظر شما درباره سری آیفون SE چیست؟ آیا این گوشی‌ها با توجه به ظاهر عمدتا قدیمی و از مد افتاده خود، ارزش خرید را دارند یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)