خانهاخبار
شیائومی بادز 3 همراه با قابلیت حذف نویز فعال و قیمت رقابتی رسما معرفی شد

شیائومی بادز 3 همراه با قابلیت حذف نویز فعال و قیمت رقابتی رسما معرفی شد

جدیدترین ایربادز شیائومی با مشخصات فنی قابل توجه و قیمت 78 دلاری رسما معرفی شد.
۱۴۰۰/۱۰/۷

امروز شیائومی در کنار رونمایی از جدیدترین محصولات خود مانند سری شیائومی 12 و شیائومی واچ S1، از جدیدترین ایربادزهای خود به نام شیائومی بادز 3 رونمایی کرد که نسخه معمولی شیائومی بادز 3 پرو محسوب می‌شود.

شیائومی بادز 3 به مانند نسخه پرو خود از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی خواهد کرد که صدای مزاحم خارجی را تا 40 دسی‌بل کاهش می‌دهد. در کنار این قابلیت، شیائومی بادز 3 همراه با صدای باکیفیت Hi-Fi عرضه خواهد شد که صدای خروجی را با کیفیت مناسبی پخش می‌کند. جدیدترین ایربادز شیائومی همچنین از کنترلگر لمسی برای مدیریت قابلیت‌های آن پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شود.

image

 

از نظر شارژدهی، شیائومی بادز 3 همراه با کیس شارژ می‌تواند تا 32 ساعت کاربر را همراهی کند و با یکبار شارژ نیز ‌تا 7 ساعت مدوام موسیقی پخش کند. هرکدام از گوشی‌های شیائومی بادز 3 تنها 4.6 گرم وزن دارد و همراه با درایورهای دوگانه مغناطیسی عرضه خواهد شد که صدای Hi-Fi را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. شیائومی بادز 3 از سه حالت حذف نویز فعال نیز پشتیبانی می‌کند بنابر نوع کاربری می‌تواند تنظیم شود.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی بادز 3 با قیمت 78 دلار روانه بازار خواهد شد و فروش رسمی آن نیز از 10 دی آغاز خواهد شد. شیائومی همچنین در کنار رونمایی از شیائومی بادز 3، یک نسخه آبی رنگ ویژه از شیائومی بادز 3 پرو را نیز به نمایش گذاشت که از اوایل سال میلادی بعد و با قیمت 100 دلار عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)