خانهاخبار
نسخه بتا One UI 4 به زودی برای گلکسی نوت 20 در دسترس خواهد بود

نسخه بتا One UI 4 به زودی برای گلکسی نوت 20 در دسترس خواهد بود

دارندگان گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا در بریتانیا اکنون می توانند به نسخه بتای One UI 4 دسترسی داشته باشند. نسخه بتا به شما این امکان را می‌دهد که اندروید 12 را قبل از پایدار شدن در اواخر سال جاری آزمایش کنید.
۱۴۰۰/۸/۱۹

تاکنون سامسونگ پشتیبانی از اندروید 12 بتا را برای پرچمداران سال 2021 خود، از جمله سری گلکسی اس 21 را ارائه کرده است. اکنون سری منحل‌ شده گلکسی نوت به جدیدترین نرم‌افزار سامسونگ دسترسی پیدا می‌کند.

image

از امروز، افرادی که دارای سامسونگ گلکسی نوت 20 یا گلکسی نوت 20 الترا در بریتانیا هستند، می‌توانند برای دریافت One UI 4 بتا، از طریق سایت SamMobile ثبت‌نام کنند. این آخرین نسخه One UI مبتنی بر اندروید 12 است که به تازگی عرضه شده است.

سامسونگ زمان مورد نظر برای عرضه این نسخه را اعلام نکرده است، اما به احتمال زیاد پشتیبانی از سایر کشورها همچون چین، آلمان، هند، کره جنوبی و ایالات متحده به زودی ارائه خواهد شد.

در همین حال، اوایل امروز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه پشتیبانی از One UI 4 بتا در سری گلکسی اس 20 نیز از طریق سایت SamMobile  در دسترس است. با این حال، سامسونگ این به روز رسانی را به تازگی ارائه کرده است به همین علت ممکن است برخی از کاربران هنوز دسترسی به این به روز رسانی را نداشته باشند اما به زودی برای تمامی کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

در هر صورت، برای دسترسی به اندروید 12 در گوشی سامسونگ خود، به برنامه Samsung Members نیاز دارید. با حساب سامسونگ خود وارد آن برنامه شوید و سپس بنر بتای One UI را جستجو کنید. اگر آن را نمی‌بینید، نسخه بتا هنوز برای شما در ارائه نشده است اما به زودی  در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)