خانهاخبار
مشخصات نمایشگر وان پلاس نورد 2 رسما اعلام شد

مشخصات نمایشگر وان پلاس نورد 2 رسما اعلام شد

شرکت وان پلاس اخیرا تیزر‌های بسیاری درباره گوشی میان رده جدید خود، یا همان وان پلاس نورد 2 منتشر کرده است؛ به تازگی نیز پوستری توسط این شرکت منتشر شده که نشانگر استفاده از نمایشگر اولد ۶.۴۳ اینچی در این محصول است.
۱۴۰۰/۴/۲۱

شرکت وان پلاس اخیرا تیزر‌های تبلیغاتی فراوانی را برای گوشی میان رده جدید خود، یعنی وان پلاس نورد 2 منتشر کرده است؛ تا اینجا می‌دانیم که این گوشی در تاریخ ۲۲ جولای (۳۱ تیر) معرفی شده و قلب تپنده آن، پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 1200 خواهد بود.

این شرکت در امروز نیز جزئیات بیشتری درباره این گوشی منتشر کرد که این بار مربوط به نمایشگر آن است؛ وان پلاس نورد 2 از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی فلویید امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز استفاده کرده که از HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی فلویید امولد برای نخستین بار در سری وان پلاس 7 استفاده شد و به گفته این شرکت، مصرف باتری کمتری به نسبت نمایشگر‌های امولد معمولی دارد.

image

اندازه و مشخصات این پنل در مقایسه با گوشی‌هایی مانند نسل اول وان پلاس نورد و همچنین گوشی مقرون به صرفه وان پلاس نورد CE که مدتی قبل معرفی شد؛ تفاوت خاصی ندارد و با اینکه هنوز رزولوشن آن مشخص نشده است، احتمال می‌دهیم که این گوشی نیز دارای نمایشگری با رزولوشن فول اچ دی پلاس باشد. هنوز اطلاعاتی درباره دوربین سلفی نیز در دست نداریم و رندر‌های لو رفته تنها خبر از قرار گرفتن آن در حفره‌ای در سمت چپ بالایی نمایشگر می‌دهند.

پردازنده مدیاتکی که در وان پلاس نورد 2 استفاده شده، نسخه‌ای خاص از دیمنسیتی 1200 است که با همکاری وان پلاس و مدیاتک طراحی شده و با توجه به تمرکز بر روی هوش مصنوعی در آن، دیمنسیتی 1200-AI نام گرفته است. این پردازنده عملکرد بهتری در زمینه گیمینگ و عکاسی دارد؛ سخت افزار مربوط به هوش مصنوعی قرار گرفته در آن از DOL-HDR نیز پشتیبانی می‌کند که نشانگر توانایی گوشی برای ثبت چند نوردهی مختلف در هنگام عکاسی است.

شایعاتی که پیش از این منتشر شدند خبر از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی وان پلاس نورد 2 می‌دهند که سنسور به کار رفته در آن، سونی IMX766 است؛ البته ناگفته نماند منبعی که این خبر را منتشر کرده بود، نام این سنسور و همچنین گوشی را به طور اشتباه نوشته است و بنابراین نمی‌شود چندان به صحت این شایعه اطمینان کرد.

به هر حال، این شرکت در ۱۰ روز آینده از وان پلاس نورد 2 به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد و احتمالا این شرکت چینی تا آن تاریخ تیزر‌های تبلیغاتی بیشتری نیز از این گوشی منتشر خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)