خانهاخبار
تماشا کنید: بررسی ویدیویی جی اس ام از ۱۰ ویژگی جدید در iOS 15

تماشا کنید: بررسی ویدیویی جی اس ام از ۱۰ ویژگی جدید در iOS 15

دقیقا یک هفته پیش بود که اپل در رویداد WWDC 2021 سیستم‌عامل‌های جدید خود از جمله iOS 15 را معرفی کرد. در این ویدیو سراغ بررسی ویژگی‌های این سیستم عامل رفته‌ایم.
۱۴۰۰/۳/۲۶

درست دقایقی پس از اتمام رویداد WWDC 2021 بود که نسخه‌های بتای اول توسعه‌دهندگان از همه سیستم‌عامل‌های جدید اپل منتشر شد. در این میان iOS 15 قطعا مهم‌ترین سیستم‌عامل برای کاربران اپلی در ایران است و تصمیم گرفتیم در یک ویدیو، ۱۰ ویژگی جدید در این سیستم عامل را به شما نشان دهیم. این ویدیو را در ادامه می‌توانید تماشا کنید:

همچنین برای نصب نسخه‌های بتا توسعه دهندگان محصولات اپل، باید پروفایل‌های زیر را روی گوشی خود نصب کنید. برای نصب پروفایل‌های iOS و watchOS تنها کافی است با آیفون خود، لینک مربوط به آن‌ها را باز کنید. برای iPadOS و macOS جدید نیز به ترتیب باید با آیپد و کامپیوتر مک خود این پروفایل‌ها را باز و نصب کنید. 

البته بازهم توصیه به نصب نمی‌کنیم زیرا نسخه‌های بتا از سیستم‌عامل‌های اپل همیشه با مشکلات مختلفی همراه هستند و برای مثال iOS 15 با مشکل کندی و مصرف بالای باتری همراه است. به همین دلیل فکر می‌کنیم اگر تا پاییز و عرضه نهایی این سیستم‌عامل‌ها صبر داشته باشید، منطقی‌تر است زیرا دیگر خبری از مشکلات گفته شده نخواهد بود. نسخه بتا عمومی این سیستم‌عامل‌ها نیز قرار است در ماه جولای منتشر شوند.

هشدار: مسئولیت نصب این سیستم‌عامل‌ها به صورت بتا به عهده خود شماست و در صورت خرابی و مشکلات احتمالی، جی اس ام مسئولیتی ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

hossein

۱۴۰۰/۴/۱۰
سلام تو ios 15 در تلگرام موزیک ها پلی نمیشه .
کسی دیگه هم به این مشکل بر خورده ؟؟؟
یه راه حل پیشنهاد بدین ؟

Farhad

۱۴۰۰/۳/۲۸
ممنونD=
امتحانش کردنش حتما می ارزه

Mehrshad

۱۴۰۰/۳/۲۷
سلام فرهاد جان :)
امکان بازگشت وجود داره و توصیه می‌کنم روی آخرین نسخه قابل نصب iOS 14 (که در حال حاضر میشه iOS 14.6) یک بک‌آپ تهیه کن از آیفون یا آیپدت تا بعدا که خواستی برگردی، مشکلی نداشته باشی. برای دانگرید کردن هم دوباره باید فایل iOS 14.6 (یا حالا در آینده iOS 14.7) رو دانلود و روی آیفون یا آیپدت ری‌استور کنی. بعد هم می‌تونی بک‌آپ قبلی که داشتی رو برگردونی :)

Farhad

۱۴۰۰/۳/۲۶
سلام
اگر نسخه بتا رو نصب کنیم امکان بازگشت وجود نداره؟
باید صبر کنیم تا نسخه جدیدتر بیاد تا درست بشه؟