خانهاخبار
مشخصات کلیدی گلکسی ای ۲۲ در گیک‌بنچ رویت شد

مشخصات کلیدی گلکسی ای ۲۲ در گیک‌بنچ رویت شد

به تازگی و بعد از اینکه گوشی گلکسی ای ۲۲ گواهینامه FCC را دریافت کرد اکنون مشخصات اصلی این گوشی فاش شده است
۱۴۰۰/۲/۲۸

انتطار می‌رود سامسونگ به زودی از گوشی گلکسی A22 در دو نسخه 4G و 5G رونمایی کند. نسخه 5G این گوشی ماه گذشته در اپلیکیشن گیک‌بنچ دیده شد که با پردازنده دیمنسیتی ۷۰۰ همراه بود. در کنار پردازنده مذکور ۶ گیگابایت رم نیز وجود دارد و اندروید ۱۱ هم روی آن شده بود. اکنون مدل 4G نیز در گیک‌بنچ رویت شده و مشخصات اصلی آن لو رفته است.  

image

 

پایگاه داده گیک بنچ در مورد گوشی گلکسی A22 4G می‌گوید این گوشی از شماره سریال SM-A225F بهره می‌برد و اندروید 11 را اجرا می‌کند و باید یاد‌آور شد که ۶ گیگابایت رم در این گوشی نیز ثابت مانده است. در مورد پردازنده تغییراتی وجو دارد و باید گفت نسخه گلکسی A22 4G از تراشه مدیاتک بهره می‌برد و مدل 6769V/CT انتخاب شده تا به فرامین کاربر گوش دهد. البته ناگفته نماند این تراشه در واقع بخشی از پردازنده هلیو G80 است.

image

 

گیک بنچ اطلاعات دیگری در مورد گوشی گلکسی A22 نسخه 4G نمی‌دهد. این گوشی گواهینامه FCC را نیز دریافت کرده و با وجود سریال SM-A225M/DSN در وب سایت سازمان دیده شده که این گوشی از شارژر ۱۵ واتی بهره می‌برد. هنوز هیچ خبری از سامسونگ در مورد گلکسی A22 وجود ندارد، اما به لطف اطلاعاتی که از هفته پیش لو رفته، می‌دانیم که در دو نسخه 4G و 5G و با طراحی مشابه عرضه خواهند شد. آن‌ها از نمایشگر‌های دارای ناچ استفاده می‌کنند و در پشت نیز از دوربین‌های قرار داده شده در یک مستطیل بهره می‌برند. گفتنی است مدل 4G از سه دوربین استفاده می‌کند درحالی که مدل 5G از چهار دوربین در پشت بهره می‌برد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)