خانهاخبار
تصاویر رندر شده از گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شد

تصاویر رندر شده از گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شد

سری بعدی گوشی‌های فلیپ سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 3 نام دارد که اخیرا تصاویری از آن لو رفته بود. حالا یک طراح خوش ذوق، با توجه به همان تصاویر بی کیفیت، رندرهایی زیبا از این گوشی ساخته است.
۱۴۰۰/۲/۱۵

اگر پیگیر اخبار منتشر شده در وب سایت جی اس ام باشید، مطمئنا می‌دانید که چندی پیش تصاویر تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ 3 در رسانه‌های خبری منتشر شد و به این ترتیب، زبان طراحی آن تا حد زیادی لو رفت. حالا پس از گذشت زمان کوتاهی، شاهد انتشار تصاویر رندر شده این محصول هستیم که بر اساس همان عکس‌های لو رفته طراحی و ساخته شده است. این تصاویر توسط وب سایت Let’s Go Digital و با همکاری یک طراح گرافیک با نام Giuseppe Spinelli پخش شده و زبان طراحی گلکسی زد فلیپ 3 را با کیفیتی بیشتر به نمایش گذاشته است.

در این تصاویر، شاهد نمایشگر دوم بزرگ‌تر به همراه بدنه‌ای از جنس مات هستیم. در توضیحات این تصاویر رندر شده، اشاره‌ای به گوریلا گلس ویکتوس شده است که نسخه مقاوم‌تر و پیشرفته‌تر گوریلا گلس 6 خواهد بود که در گلکسی زد فلیپ نسل قبل شاهد آن بودیم.

 

در این نمایشگر دوم (احتمالا 1.83 اینچی) که سایز بزرگ‌تری را دارا خواهد بود، امکان نمایش متن نوتیفیکیشن‌ها به صورت کامل فراهم شده است. نمایشگر 1.1 اینچی سوپر آمولد زد فلیپ نسل قبل برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها کمی کوچک به نظر می‌رسید.

نحوه قرارگیری دوربین دوگانه از حالت افقی به شکل عمودی در آمده است و احتمالا شاهد بهبود آن‌ها نیز خواهیم بود تا در استفاده‌های روزمره، جوابگوی نیازهای کاربران باشد. پیش بینی می‌شود که در این قسمت، شاهد یک سنسور واید و یک سنسور الترا واید باشیم و مانند گلکسی زد فلیپ، احتمالا باید انتظار حذف سنسور تله فوتو را داشته باشیم.

 

در تصاویر تبلیغاتی منتشر شده، چهار رنگ سفید، خاکستری، آبی تیره و یاسی از این محصول دیده شده است. پیش بینی می‌شود که گلکسی زد فلیپ 3 در ماه جولای، در کنار گلکسی زد فولد 3 به دنیای تکنولوژی معرفی شود. باید تا روز موعود منتظر بمانیم و ببینیم که کدام یک از شایعات و حرف و حدیث‌های مطرح شده در مورد این دو محصول، به واقعیت نزدیک‌تر خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)