خانهاخبار
استودیو CD Projekt Red تاکنون ۵۰ میلیون نسخه از سری The Witcher را به فروش رسانده است

استودیو CD Projekt Red تاکنون ۵۰ میلیون نسخه از سری The Witcher را به فروش رسانده است

سری بازی‌های The Witcher را می‌توان جزو برترین بازی‌های جهان‌بازی تاریخ دانست. این سری مخصوصا با انتشار نسخه سوم خود توانست نام خود را حسابی بر سر زبان‌ها بیندازد و در سال ۲۰۱۵ تمامی جوایز مهم را از آن خود بکند.
۱۴۰۰/۲/۶

سری بازی‌های ویچر از زمان عرضه نسخه سوم در سال ۲۰۱۵ به یکی از غول‌های بلامنازع این صنعت تبدیل شده است. اکنون استودیو سی‌دی پراجکت رد پس از مدت‌ها اطلاعاتی را منتشر کرده که نشان از محبوبیت بسیار بالای این فرانچایز دارد.

درحال حاضر اطلاعات چندانی در رابطه با آینده این سری بازی‌ها وجود ندارد و تنها قرار است در آینده بازی مکان محور Witcher: Slayer روی موبایل عرضه گردد. همچنین بازی کارتی Gwent که برگرفته از نسخه سوم این فرانچایز است، کماکان بروزرسانی‌‌هایی دریافت خواهد کرد. با این حال استودیو سی‌دی پراجکت رد پیش‌تر عنوان کرده بود که سری The Witcher یک بار دیگر باز خواهد گشت اما احتمالا خبری از گرالت دوست‌داشتنی نخواهد بود و ماجراجویی‌های وی در همان سه‌گانه اصلی به پایان رسیده است.

اکنون تصویری توسط صفحه توییتر سرمایه‌گذاران سی‌دی رد پراجکت منتشر شده و در آن اعلام نموده‌اند که تعداد نسخه فروش رفته در سری بازی‌های ویچر به رقم ۵۰ میلیون رسیده است. این تعداد، سری ویچر را در کنار سری بازی‌های پرطرفدارای همچون tekken و Monster hunter قرار می‌دهد. نکته قابل توجه و جالب این است که ۳۰ میلیون از این تعداد متعلق به نسخه سوم سری The Witcher می‌شود. بی‌شک تمجید منتقدان از این بازی در موفقیت آن بسیار تأثیرگذار بوده است اما نباید نقش نتفلیکس را نادیده گرفت زیرا سریال جذاب این شبکه که بر اساس رمان‌های ویچر ساخته شده است، توانسته باری دیگر نام این بازی را بر سر زبان‌ها بیندازد.

image

 

موفقیت ویچر باعث شد که استودیو سی‌دی پراجکت رد در بازی بعدی خود یعنی Cyberpunk 2077 با تقاضای بسیاری رو به رو شود و این بازی توانست از نظر فروش تعداد نسخه در یک ماه، نزدیک به نیمی از بازی ویچر فروش داشته باشد. و حتی با عدم احتساب ۳۰ هزار نسخه پس گرفته شده، کماکان با رقم قابل توجه‌ای مواجه هستیم. این اعداد و ارقام نشان می‌دهد که سی‌دی پراجکت رد و سری ویچر در چه جایگاه خاصی قرار دارند. این شرکت پیش‌تر عنوان کرده بود که سری ویچر در آینده آن‌ها نقش اساسی بازی خواهد کرد. از سوی دیگر طرفداران امیدوارند که به زودی خبرهای جدیدی در رابطه با نسخه جدید این سری دریافت کنند.

با توجه به اخباری که اخیرا منتشر شده، استودیو سی‌دی پراجکت رد از سال آینده ساخت دو بازی AAA را به صورت همزمان آغاز خواهد کرد. همچنین استودیو مذکور عنوان کرده است که بخش مولتی پلیر را برای تمام محصولات آتی خود قرار خواهد داد. با احتساب این‌ها، پتانسیل موفقیت سری ویچر بیش از پیش خواهد بود. تا آن زمان طرفداران می‌توانند خود را با نسخه موبایلی این سری مشغول کنند. البته بسیاری از طرفداران کماکان مشغول تجربه نسخه سوم این عنوان هستند و بخش انجمن این بازی در این مدت مودهای فراوانی برای آن منتشر کرده است تا دوست‌داران گرالت اشتیاق خود را برای انجام دوباره این بازی حفظ کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)