خانهاخبار
نسخه موبایل بازی Battlefield در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

نسخه موبایل بازی Battlefield در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

شرکت EA اعلام کرده است که به زودی شاهد حضور یکی از معروف‌ترین سری بازی‌های شوتر اول شخص، یعنی Battlefield در موبایل خواهیم بود.
۱۴۰۰/۲/۳

به نظر می‌آید که قرار است یکی از شناخته‌شده ترین سری‌های ژانر شوتر نیز به پلتفرم موبایل بیاید! نسخه موبایل بازی Battlefield در سال ۲۰۲۲ در حالی عرضه خواهد شد که توسط Industrial Toys در همکاری با استودیو سازنده Battlefield، یعنی DICE ساخته می‌شود.

image

 

به گفته Oskar Gabrielson که مدیر کل استودیو DICE است، این یک بازی کاملا متفاوت بوده و به صورت اختصاصی برای پلتفرم موبایل طراحی شده است. او می‌گوید که این نسخه با بازی بعدی Battlefield که قرار است روی کنسول‌های بازی و کامپیوتر‌ها منتشر شود تفاوت بسیاری دارد و Industrial Toys آن را مخصوص موبایل طراحی کرده است؛ آنها نهایت تلاش خود را می‌کنند تا تجربه واقعی Battlefield را در همه جا در دسترس کاربران قرار دهند و این یک تجربه کامل و نیازمند بازیکنانی ماهر خواهد بود.

ژانر شوتر روی موبایل طرفداران بسیاری دارد و EA نیز احتمالا به همین دلیل قصد ورود به این بازار را با فرنچایز‌های محبوب خود مانند Battlefield و Apex Legends دارد. در هنگام عرضه Call of Duty: Mobile در سال ۲۰۱۹، این بازی با استقبال بی‌سابقه‌ای روبرو شد و تا با حال بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است. بازی PUBG Mobile نیز که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، به تازگی رکورد ۱ میلیارد دانلود را پشت سر گذاشت!

به گفته Gabrielson، استودیو DICE به شدت مشغول کار بر روی نسخه بعدی بازی Battlefield برای کنسول‌ها و کامپیوتر هستند که قرار است در اواخر این سال به بازار بیاید. با توجه به شایعات، این بازی بر خلاف دو نسخه قبلی سری Battlefield دیگر در دوره جنگ‌های جهانی اول و دوم جریان ندارد و این سری دوباره به زمان حال باز می‌گردد.

درباره عرضه نسخه موبایل Battlefield‌ چه فکر می‌کنید؟ آیا دوست دارید آن را تجربه کنید یا بیشتر در انتظار نسخه اصلی هستید که برای کنسول‌ها و PC عرضه خواهد شد؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Bf

۱۴۰۰/۲/۷
رقیب جدید پابجی و کال آفه