خانهاخبار
پاندمی کرونا احتمالا موجب معرفی سه نسخه از آيپد خواهد شد

پاندمی کرونا احتمالا موجب معرفی سه نسخه از آيپد خواهد شد

شرکت اپل در رویداد روز آينده احتمالا از سه مدل آیپد مختلف رونمایی خواهد کرد.
۱۴۰۰/۱/۳۰

آقای Daniel Ives تحلیلگر موسسه Webush در آخرین یادداشت‌های خود، به این موضوع اشاره کرده است که شرکت اپل در اولین رویداد مجازی خود در سال 2021 که روز آینده، بیستم آوریل مصادف با سی و یکم فروردین ماه به صورت جهانی پخش خواهد شد، از نسل جدید آیپد مینی، آیپد و آیپد پرو پرده برداری خواهد کرد. سال گذشته به دلیل پاندمی کرونا، فروش تبلت اپل نسبت به سال قبل حدودا 40 درصد افزایش پیدا کرد.

از آن جا که به دلیل اعمال قرنطینه خانگی، تعداد زیادی از افراد مجبور شدند تا کارهای خود را از درون منزل پیش ببرند، تبلت اپل با نام آیپد توانست نامی در این میان برای خود دست و پا کرده و در نهایت با فروش بالای خود، سود شگفت انگیزی را برای شرکت اپل به ارمغان آورد. همچنین دانش آموزان به دلیل برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین، به وسیله‌ای در این حوزه نیاز پیدا کردند و همین موضوع نیز باعث افزایش فروش آیپد گردید.

آقای Ives بر این باور است که تعداد زیادی از کاربران آیپد، در انتظار رونمایی از نسخه جدید این محصول هستند تا دستگاه خود را به مدل‌های جدید آپگرید کنند. او معتقد است که در سال گذشته، تنها 40 درصد از افراد اقدام به آپگرید دستگاه خود کرده‌اند و باقی موارد، در انتظار رونمایی از مدل جدید هستند. او همچنین معتقد است که به دنبال افزایش بهره وری شرکت‌های مختلف در دوران پاندمی، احتمالا همین روند همچنان ادامه پیدا کند و به این ترتیب، نیاز به تبلت‌ها و گجت‌هایی از این قبیل روز به روز بیشتر می‌شود.

پیش بینی می‌شود که اپل در رویداد روز آینده، از دو مدل جدید آیپد پرو با نمایشگر 11 اینچی ال سی دی و نسخه دیگر با صفحه نمایش 12.9 اینچی مینی ال ای دی رونمایی کند. گفته می‌شود که پردازنده A14X Bionic به عنوان قلب تپنده این دو محصول ایفای نقش خواهد کرد که طبق نظر تحلیلگران، این تراشه امکان رقابت با پردازنده اختصاصی اپل با نام M1 را خواهد داشت. همچنین احتمال پشتیبانی آیپدهای 2021 از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) نیز می‌رود.

 

تصاویر طرح مفهومی آیپد پرو 2021، تغییرات بسیار کوچک آن نسبت به مدل پیشین را به نمایش می‌گذارد. برای آيپد مینی و نسخه استاندارد آیپد نیز چنین تصوراتی حکم فرماست. پیش بینی می‌شود که در رویداد پیش رو شاهد معرفی نسخه جدید اپل پنسل نیز باشیم که از بدنه‌ای براق‌تر و عمر مفید باتری بیشتر برخوردار بوده و سنسور رنگی جدید آن، امکان الهام گرفتن رنگ از دنیای طبیعی و اجرای آن روی نمایشگر آیپد را خواهد داشت.

شایعات بر این باور هستند که اپل در رویداد Spring Loaded در نهایت از محصول جدید خود با نام ایرتگز رونمایی خواهد کرد. این رویداد روز آینده، بیستم آوریل مصادف با سی و یکم فرودین ماه رأس ساعت 21:30 به وقت کشورمان به صورت جهانی پخش خواهد شد و ما در جی اس ام، اخبار مربوط به این اتفاق را در اسرع وقت، به سمع و نظر شما عزیزان می‌رسانیم. پس فراموش نکنید فردا شب رأس ساعت یاد شده با ما همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)