خانهاخبار
بازی Days Gone‌ ماه آینده میلادی برای PC عرضه خواهد شد

بازی Days Gone‌ ماه آینده میلادی برای PC عرضه خواهد شد

این بازی آخر زمانی که پیش از این از انحصاری‌های پلی استیشن بود، به زودی روی استیم و اپیک گیمز استور نیز عرضه می‌شود.
۱۴۰۰/۱/۳۰

تاریخ عرضه رسمی بازی Days Gone‌ بر روی PC مشخص شده است و این بازی در تاریخ ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت) در پلتفرم‌های استیم و اپیک گیمز استور منتشر خواهد شد.

این بازی آخر زمانی در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 منتشر شد و استودیو سازنده آن یکی از زیر مجموعه‌های سونی بود. مدتی پیش، سونی اعلام کرد که بسیاری از بازی‌های انحصاری خود را به PC خواهد آورد و به نظر می‌رسد که Days Gone یکی از آنها باشد.

image

 

این بازی مدتی قبل در ماه فوریه به صورت تصادفی در استیم قرار گرفت و شاهد اضافه شدن پشتیبانی از مانیتورهای التراواید و نیاز‌های سخت افزاری آن بودیم. Days Gone بر روی کامپیوتر از قفل فریم ریت استفاده نخواهد کرد و در کنار بهبودهای گرافیکی، تمامی محتوای پس از عرضه نسخه پلی استیشن 4 نیز بر روی آن وجود دارد.

نخستین انحصاری سونی که به PC آمد، بازی Horizon Zero Dawn بود که در تابستان گذشته بر روی استیم و اپیک گیمز استور عرضه شد. جیم رایان که مدیر عامل Sony Interactive Entertainment است، گفته که پورت PC این بازی بسیار موفق بوده و کاربران استقبال چشمگیری از آن داشته‌اند. کاربران پلی استیشن نیز از اینکه این بازی از انحصارشان خارج شده ناراحت نیستند و این یک موقعیت برد-برد برای همه است.

image

 

آیا Days Gone را پس از عرضه بر روی کامپیوتر خود تجربه خواهید کرد یا پیش از این آن را در پلی استیشن 4 بازی کرده‌اید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)