خانهاخبار
سیری تاریخ رویداد بعدی اپل را لو داد!

سیری تاریخ رویداد بعدی اپل را لو داد!

گویا آنطور که سیری لو داده، مراسم بعدی اپل را هفته آینده شاهد خواهیم بود که پیش‌بینی می‌شود در آن آیپد پرو جدید معرفی شود.
۱۴۰۰/۱/۲۴

از مدت‌ها پیش، شایعاتی در مورد برگزاری رویدادی در ماه مارچ توسط شرکت اپل در رسانه‌های خبری شنیده می‌شد. اما ماه مارچ گذشت و خبری از چنین اتفاقی نبود. به این ترتیب اذهان تحلیل گران به سمت ماه آوریل رفت، اما کوپرتینویی‌ها در مورد این ماه نیز تا به امروز سکوت پیشه کردند.

با وجود این که اپل هنوز هیچ اطلاعیه‌ای در این مورد اعلام نکرده است، اما سیری؛ دستیار هوشمند اپل، به تازگی این موضوع را افشا کرده است. همان طور که در اسکرین شات قرار گرفته در پایین متن مشاهده می‌کنید، ظاهرا دستیار هوشمند اپل از این موضوع اطلاع داشته و با نهایت خوشحالی، این موضوع را به  وب سایت فون آرنا رسانده است.

زمانی که از سیری در مورد رویداد بعدی اپل سوال پرسیده شد، او عبارت زیر را بر زبان آورد:

رویداد اختصاصی در روز سه شنبه 20 آوریل (مصادف با 31 فروردین) در اپل پارک (کوپرتینو – کالیفرنیا) برگزار خواهد شد. شما می‌توانید کلیه اطلاعات مربوطه را از وب سایت اپل دریافت کنید.

image

 

این اطلاعات از آن جا که از سوی اپل انتشار یافته، حتمی و موثق به نظر می‌رسد. امیدواریم که سیری در این خصوص دچار مشکل نشده و از او بابت افشای این موضوع صمیمانه سپاسگزار هستیم.

احتمالا تا چند ساعت آینده، این موضوع به صورت رسمی از سوی اپل اعلام خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

طرفدار جی اس ام

۱۴۰۰/۱/۲۵
سپاسگزار درسته نه سپاسگذار
اصلاح بشه لطفا