خانهاخبار
سامسونگ آپدیت امنیتی ماه آوریل را برای گوشی‌های پرچمدار خود ارائه کرد

سامسونگ آپدیت امنیتی ماه آوریل را برای گوشی‌های پرچمدار خود ارائه کرد

سامسونگ به تازگی آپدیت امنیتی ماه آوریل را برای گوشی‌های گلکسی اس 21، گلکسی زد فولد 2 و نوت 10 منتشر کرد.
۱۴۰۰/۱/۱۰

به تازگی آخرین پچ امنیتی آوریل گوگل برای چند دستگاه بالارده سامسونگ منتشر شده است. دارندگان Galaxy Z Fold 2، نوت 10 و گلکسی اس 21 اکنون می‌توانند از طریق OTA دستگاه‌های خود را بروز کنند. این بروزرسانی حتی پیش از سری پیکسل گوگل برای گوشی‌های سامسونگ ارائه شده است، در حالی که به طور معمول بروزرسانی اندروید در اولین دوشنبه آوریل برای پیکسل‌های گوگل عرضه می‌شود. 

image

البته که تمام دستگاه‌ها این پچ را دریافت می‌کنند، اما تغییرات روی همه گوشی‌ها یکسان نیست. گلکسی اس 21 با دریافت این بروزرسانی که حدود یک گیگابایت است، علاوه بر بالا رفتن امنیت بهبود عملکرد دوربین را هم برایش به ارمغان میاورد. این بروزرسانی همان طور که قبلا Sam Mobile گزارش کرده بود، گوشی را قادر می‌سازد تا در حالت‌ پرتره، عکس‌ها را با استفاده از دوربین اصلی بگیرد. قبل از این گرفتن عکس در حالت پرتره تنها با دوربین‌های تله فوتو و اولترا واید امکان پذیر بود. بروزرسانی مذکور برای کشور هند منتشر شده است. 

image

در مورد گوشی گلکسی زد فولد ۲ تفاوت چندان چشم‌گیری مشاهده نمی‌شود و به نظر می‌رسد تمام اتفاقات در پس زمینه رخ داده است. آنطور که وب‌سایت XDA-Developers گزارش کرده، این بروزرسانی برای گلکسی زد فولد 2 در آلمان و روسیه منتشر شده است. 

image

در نهایت نوبت به سری نوت ۱۰ می‌رسد که مانند گلکسی زد فولد ۲، بروزرسانی برای آلمان عرضه شده است و در این گوشی تغییرات خاصی مشاهده نمی‌شود. برای استفاده از بروزرسانی مذکور باید به تنظیمات دستگاه بروید و بخش Software update را مشاهده کنید و سپس می‌توانید اخرین پچ امنیتی را برای گوشی خود نصب کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)