خانهاخبار
رندر‌‌های لو رفته هواوی P50 Pro طراحی چشم‌گیر این گوشی را نشان می‌دهند

رندر‌‌های لو رفته هواوی P50 Pro طراحی چشم‌گیر این گوشی را نشان می‌دهند

حساب کاربری @OnLeaks در توییتر، رندرهای جدیدی از هواوی P50 پرو منتشر کرده که طراحی جسورانه ماژول دوربین‌ها در این گوشی را به خوبی نشان می‌دهند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

پرچمدار بعدی هواوی، سری هواوی P50 است و طبق جدیدترین اطلاعاتی که حساب کاربری @OnLeaks منتشر کرده، این محصول اولین گوشی خواهد بود که با سیستم‌عامل اختصاصی هواوی همراه می‌شود تا وابستگی این برند به اندروید کمتر شود.

image

 

هواوی در حال آماده سازی برای معرفی گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود است. انتظار می‌رود که سری P50 به بازار بیاید و ممکن است اولین دستگاه هواوی باشد که با سیستم عامل Harmony OS روانه بازار می‌شود. @OnLeaks رندرهای هواوی P50 پرو را لو داده و طبق آن‌ها، با وجود اینکه طراحی کلی گوشی معمولی به نظر می‌رسد اما جزیره‌ای که در آن دوربین‌ها قرار گرفته، خودنمایی می‌کند. 

image

ماژول دوربین در پشت این گوشی دارای دو لنز شیشه‌ای مدور بزرگ است، اما نمی‌توانیم ببینیم چه چیزی در زیر آن‌ها قرار گرفته. در حالی که دوربین های گوشی های هوشمند معمولا کوچک هستند، اما این شیشه‌های دوقلو به خوبی دارند این نشانه را می‌دهند که دوربین‌های پرچمدار جدید هواوی قرار است فوق‌العاده باشند.گوشی‌های سری P هواوی، معمولا به واسطه ویژگی‌های قدرتمند عکاسی شناخته می‌شوند در حالی که سری Mate بیشتر روی ویژگی های تجاری و بهره وری تمرکز دارد.

همچنین بخش پشتی این گوشی شیشه‌ای و قاب دور آن فلزی خواهد بود که این روزها یک استاندارد بین همه پرچمداران است. لبه بالایی و پایینی گوشی، صاف و تخت هستند و اگرچه خبری از جک هدفون نیست اما می‌توانیم سنسور IR-Blaster (اینفرارد) را در قسمت بالایی این گوشی ببینیم.

براساس گزارش منتشر شده درباره این گوشی، نمایشگر هواوی P50 پرو اندازه 6.6 اینچی همراه با حاشیه‌های بسیار باریک دارد و کناره‌های آن نیز خمیدگی اندکی دارند. همانطور که از این تصاویر هم مشخص است، دوربین سلفی در یک حفره در وسط بخش بالایی نمایشگر قرار گرفته تا هواوی هم از قرار دادن دوربین سلفی در گوشه‌های نمایشگر، فاصله بگیرد. جدا از این تغییر محل، گویا هواوی قید دوربین‌های دوگانه برای سلفی را هم زده و به یک دوربین بسنده کرده است.

image

در مورد دوربین‌های عقب، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد هیچ یک از سنسورها شنیده نشده. حدس زده می‌شود که هر لنز دایره‌ای در این رندرها، یک یا چند دوربین و سنسور را در خود جای دهد. در شایعات قبلی گفته می‌شد که هواوی P50 پرو دارای سنسور یک اینچی سونی IMX800 با رزولوشن 50 مگاپیکسل خواهد بود که برای گوشی‌های هوشمند ساخته شده است. گمانه‌زنی‌های دیگر درباره مشخصات این گوشی، قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر و بلندگوهای دوگانه استریو را شامل می‌شود.

image

در حالی که طراحی برجستگی دوربین جدید و جسورانه به نظر می‌رسد، اما طراحی کلی این گوشی نکته هیجان‌انگیزی ندارد. قطعا با عرضه این گوشی و این ماژول‌های بزرگ دوربین، نظرات موافق و مخالف زیادی درباره آن خواهیم شنید اما چیزی که بیشتر از ظاهر اهمیت دارد، عملکرد واقعی این دوربین‌ها خواهد بود.

چیزی که فعلا ما را هیجان‌زده می‌کند، این است که ببینیم امسال هواوی چه نوآوری‌هایی در زمینه عکاسی با موبایل خواهد داشت و سنسور یک اینچی در یک موبایل چقدر می‌تواند عالی عمل کند. انتظار می‌رود تا اواخر ماه جاری میلادی، شاهد معرفی خانواده هواوی P50 با سه گوشی باشیم. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۱۲/۲۳
یه زمانی ماهیت غول، فِسانه بود
امّا اکنون به لطف هوآوی غول‌ رنگ واقعیت بخودش گرفته
?P50 prO? الحق‌والانصاف که یک غولِ با شاخ و دُم و سُم است
?