خانهاخبار
هدفون Realme Buds Air 2 معرفی شد

هدفون Realme Buds Air 2 معرفی شد

محصول جدید ریلمی با قابلیت حذف نویز فعال و عمر باتری بهتر، رونمایی شد.
۱۳۹۹/۱۲/۹

کمپانی ریلمی به تازگی از هدفون بی سیم جدید خود با نام Buds Air 2 پرده برداری کرده است. این محصول در رویداد معرفی گوشی‌های هوشمند جدید با نام Narzo 30A و Narzo 30 Pro و در کنار آن‌ها، به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شد. در ادامه، با این هدفون بی سیم و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

image

 

از نظر زبان طراحی و شکل و شمایل، ریلمی بادز ایر 2 به نسل پیشین خود شباهت بسیار زیادی دارد و در دو رنگ مجزا، به تولید رسیده است. این محصول با چیپ اختصاصی R2 همراه است که به گفته مسئولان ریلمی، شاهد افزایش 80 درصدی عمر مفید باتری آن خواهیم بود و تأخیر در انجام عملیات پردازشی در مقابل نسل پیشین نیز 35 درصد کاهش پیدا کرده است.

 

درون هر یک از هدفون‌ها یک درایور 10 میلیمتری قرار گرفته است که به کمک یک لایه DLC پوشانده شده و به این ترتیب صدایی واضح و بیس قوی را به گوش کاربر رسانده و فرکانس پاسخگویی آن نیز نسبت به نسل پیشین بهبود یافته است.

image

 

در ریلمی بادز ایر 2 شاهد معرفی حالت Bass Boost+ هستیم که با همکاری دو شرکت EDM و The Chainsmokers طراحی شده است. همچنین دو پریست جدید با نام‌های Dynamic و Bright نیز به اپلیکیشن realme Link اضافه شده‌اند. مورد اول روی صدای بیس، treble و صداهای میانی تأثیر گذار خواهد بود و گزینه دوم، صداهای پخش شده ناشی از مکالمات افراد مختلف را بهبود بخشیده و به این ترتیب گوش دادن به پادکست‌ها یا کتاب های صوتی، با لذت بیشتری همراه خواهد بود.

 

اما همان طور که گفته شد، یکی از مهم ترین نکات پیرامون realme Buds Air 2 را می‌توان به قابلیت حذف نویز فعال (ANC) نسبت داد. این امکان روی نسل اول هدفون بی سیم هوشمند ریلمی وجود نداشت. ویژگی جدید Buds Air 2 قادر است تا صداهای محیط را تا فرکانس 25 دسیبلی حذف کرده و به این ترتیب صداهای مختلف با فرکانس‌های پایین به گوش مخاطب شما نخواهد رسید و مکالماتی شفاف و واضح را خواهید داشت.

هدفون جدید ریلمی همچنین به قابلیت ENC نیز مجهز شده و به این ترتیب، دو میکروفون قرار گرفته در هر هدفون قادر است تا تمامی صداهای محیط را به آسانی از بین ببرد و تنها صدای شما، به شخص مخاطب ارسال می‌شود.

 

هدفون بی سیم بادز ایر 2 از کنترلرهای لمسی نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. البته به عنوان یکی دیگر از امکانات جذاب آن، می‌توان به Smart Wear Detection اشاره کرد که هنگام استفاده یا عدم استفاده از هدفون‌ها، موزیک در حال پخش را به صورت خودکار قطع یا وصل می‌کند. حالت Gaming Mode نیز با تأخیر حداقلی 88 میلی ثانیه‌ای همراه است که در مقایسه با تأخیر 120 میلی ثانیه بادز ایر، یک بهبود قابل ملاحظه به حساب می‌آید. این محصول از نسخه 5.2 بلوتوث و dual channel transmission پشتیبانی می‌کند.

 

متأسفانه مسئولان ریلمی اشاره‌ای به ظرفیت باتری هدفون‌ها و کیس شارژر آن نکرده‌اند. اما عنوان شده است که هدفون‌ها قادر هستند تا 5 ساعت به صورت مداوم امکان پلی بک را در اختیار شما قرار داده و با حضور کیس شارژر، این عدد به 25 ساعت در حالت خاموش بودن ANC و هنگام فعال بودن ویژگی حذف نویز فعال، عدد یاد شده به 22.5 ساعت می‌رسد.

image

 

بد نیست بدانید که ریلمی بادز ایر 2 از امکان شارژ بی سیم نیز بهره‌مند است و به این ترتیب تنها با ده دقیقه شارژ، قادر است تا حدودا دو ساعت امکان پلی بک را در اختیار شما قرار دهد. برای فول شارژ شدن آن، تقریبا دو ساعت زمان نیاز است.

image

 

هدفون بی سیم Realme Buds Air 2 برای مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار به گواهی IPX5 مجهز شده است و در دو رنگ مجزا (Closer Black و Closer White)، در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. از نظر ارزش گذاری، شاهد کاهش قیمت نسبت به نسل پیشین این محصول هستیم. به این ترتیب ریلمی بادز ایر 2 با قیمت 3299 روپیه‌ای (45 دلار، 37 یورو) همراه است (Realme Buds Air با قیمت 3999 روپیه در دسترس خریداران قرار می‌گرفت) و از طریق وب سایت Realme یا فروشگاه فلیپ کارت قابل خرید خواهد بود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)