خانهاخبار
بیش از 40 برند بزرگ و 100 میلیون دستگاه به HarmonyOS مجهز می‌شوند

بیش از 40 برند بزرگ و 100 میلیون دستگاه به HarmonyOS مجهز می‌شوند

هوآوی خبر داد که در سال 2021 توسعه سیستم عامل هارمونی را به شکل جدی‌تری ادامه می‌دهد و آن را به برندها و محصولات بیشتری می‌آورد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

هوآوی امروز در رویداد روز توسعه‌دهندگان خود مشغول برگزاری جلساتی با همکاران این شرکت است تا به توسعه فناوری‌های پیشگامانه و تفهمیم کارکردهای HarmonyOS ادامه دهد. معاون کسب و کارهای نرم‌افزارهای مصرفی هوآوی، ینگ هایسونگ، گفت: «از زمان انتشار بتای موبایل HarmonyOS 2.0، تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان به اکوسیستم هارمونی پیوسته‌اند. ما می‌خواهیم در یک سناریوی برد-برد با توسعه‌دهندگان و شرکای بیشتری کار کنیم.»

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط هوآوی، در سال ۲۰۲۱ بیش از ۴۰ برند جریان اصلی و ۱۰۰ میلیون دستگاه مصرفی به اکوسیستم هارمونی وارد می‌شوند تا قابلیت‌های تمام و کمال آن را به منصه ظهور برسانند. هوآوی همچنین از همکاری با بیش از ۱۲۰ تولیدکننده لوازم خانگی و بیش از ۲۰ سخت‌افزارساز خبر داد تا در سال آتی محصولات بیشتری بر مبنای سیستم نرم‌افزاری HarmonyOS ساخته شود.

این غول فناوری چینی در تاریخ ۱۶ دسامبر بتای موبایل HarmonyOS 2.0 را برای توسعه‌دهندگان و شرکای صنعتی خود منتشر کرد. از همان تاریخ، عرضه این نسخه برای P40، میت ۴۰ و میت‌پد پرو آغاز شد. بازخوردهای اولیه نشان می‌دهد که رابط کاربری HarmonyOS 2.0 شباهت بالایی به EMUI 11 دارد، ولی کارکردهای هسته‌ای آن به خاطر تفاوت کرنل پیشرفته‌تر شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)