خانهاخبار
انتشار رسمی رندرهای سری Vivo X60 و شایعاتی درباره عرضه دو نسخه از مدل عادی

انتشار رسمی رندرهای سری Vivo X60 و شایعاتی درباره عرضه دو نسخه از مدل عادی

فروشگاه آنلاین ویوو اقدام به انتشار رندرهای رسمی خانواده Vivo X60 کرده و در گزارشی جداگانه یک افشاگر به احتمال عرضه دو نسخه از مدل استاندارد X50 اشاره کرده است.
۱۳۹۹/۹/۳۰

شرکت ویوو قرار است در تاریخ ۲۹ دسامبر مصادف با ۹ دی از سری X60 گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کند. البته هنوز تاریخ دقیق رونمایی از این خانواده اعلام نشده است، اما این شرکت خودش دست به انتشار رندرهای رسمی سری X60 زده و حالا شایعاتی درباره مدل استاندارد این سری منتشر شده است.

ویوو ایکس ۶۰ دوربینی سه‌گانه، بدون لنز پریسکوپ، خواهد داشت و برای دوربین سلفی از حفره‌ای در مرکز بخش بالایی نمایشگر استفاده می‌کند. این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و آبی به بازار می‌آید. در آن سو، ایکس ۶۰ پرو رنگ سفید نخواهد داشت ولی از دوربین پریسکوپ بهره‌مند می‌شود. در ادامه رندرهای رسمی X60 را می‌بینید:

و رندرهای رسمی X60 پرو نیز به شکل زیر است:

به گزارش افشاگر معروف چینی، Digital Chat Station، مدل عادی ویوو ایکس ۶۰ در دو نسخه عرضه می‌شود. یکی از این نسخه‌ها نمایشگر تخت و دیگری نمایشگری با لبه‌های خمیده دارد. هر دو پنل از نوع AMOLED است و هر دو نسخه قیمت یکسانی خواهد داشت. علاوه بر این، هر دو نسخه مشخصات فنی مشابهی دارند و فقط از نظر ظرفیت باتری با هم فرق می‌کنند. نسخه تخت ایکس ۶۰ یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد در حالی که نسخه خمیده به یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

به نظر می‌رسد که ویوو می‌خواهد به‌صورت مستقیم میزان استقبال کاربران از طراحی‌های مختلف نمایشگر را ارزیابی کند. اگر این شایعه درست باشد، این کمپانی به اولین برندی تبدیل می‌شود که به جای اتکا بر نظرسنجی‌ها عملا با عرضه دو محصول متفاوت سلیقه کاربران را مورد سنجش قرار می‌دهد.

ویوو ایکس ۶۰ پرو ظاهرا فقط یک نسخه با نمایشگر خمیده دارد. هر دو گوشی در بخش دوربین از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور پرتره ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. البته همان طور که گفتیم مدل پرو دوربین تله‌فوتو هم دارد که از سنسوری ۸ مگاپیکسلی زیر لنز پریسکوپ استفاده می‌کند. این سنسور می‌تواند قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتالی ۶۰ برابری را فراهم کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)