خانهاخبار
سامسونگ در سال 2021 حدود 140 میلیون نمایشگر OLED به دست اپل می‌رساند

سامسونگ در سال 2021 حدود 140 میلیون نمایشگر OLED به دست اپل می‌رساند

بر اساس گزارش یک رسانه کره‌ای، اپل در سال آینده نیز در تمام پرچمداران خود از پنل OLED استفاده می‌کند و سامسونگ به‌عنوان بزرگ‌ترین تامین‌کننده این شرکت بیشترین نفع را از این اتفاق خواهد برد.
۱۳۹۹/۹/۲۶

اپل امسال برای اولین بار تمامی اعضای خانواده پرچمداران خود را به نمایشگرهای OLED مجهز کرد و سال بعد هم همین اتفاق تکرار خواهد شد. بر اساس گزارش جدید خبرگزاری The Elec این شرکت پیش‌بینی بلندپروازانه‌ای را برای سال بعد در نظر گرفته و سامسونگ نیز از این اتفاق بی‌بهره نخواهد بود، چون آن‌ها اصلی‌ترین تامین‌کننده پنل‌های OLED سری آیفون ۱۳ محسوب می‌شوند.

در گزارش The Elec گفته شده که انتظار می‌رود سامسونگ در سال ۲۰۲۱ شاهد افزایش سفارشات پنل‌های OLED آیفون باشد، زیرا اپل احتمالا سال بعد چیزی بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیون آیفون خواهد فروخت. البته این رقم مجموع فروش سری آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ را در بر می‌گیرد.

اپل همچنان به فروش آیفون‌های قبلی و مجهز به LCD خود از جمله آیفون SE 2020، آیفون XR و آیفون ۱۱ ادامه می‌دهد و این مدل‌ها از محبوبیت بالایی در سطح جهانی برخوردارند. با این حال، بخشی از این درآمد هنگفت به دست مالکان سامسونگ خواهد رسید که انتظار می‌رود چیزی حدود ۱۴۰ میلیون نمایشگر OLED آیفون‌های ۲۰۲۱ اپل را تامین کنند. صفحه نمایش مابقی آیفون‌ها توسط LG و BOE تامین می‌شود، البته اگر سری بعدی نمایشگرهای BOE مثل گذشته از نظر کیفی ایراد نداشته باشد.

شرکت BOE در حال حاضر یک خط تولید کامل را به تولید انبوه پنل‌های OLED اپل در نیمه دوم ۲۰۲۱ اختصاص داده، بنابراین به نظر نمی‌رسد که آن‌ها بخواهند فرصت تامین نمایشگرهای این شرکت را از دست بدهند. طبق گزارش‌ها، سری آیفون ۱۳ شامل چهار مدل با اندازه‌هایی مشابه سری آیفون ۱۲ خواهد بود، ولی مدل‌های پرو از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند می‌شوند.

مینگ-چی کو، تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل، چندی پیش گفته بود که سری آیفون ۱۳ بدون تاخیر در ماه سپتامبر معرفی می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)