خانهاخبار
اسپاتیفای احتمالا به‌زودی از پخش فایل‌های آفلاین پشتیبانی می‌کند

اسپاتیفای احتمالا به‌زودی از پخش فایل‌های آفلاین پشتیبانی می‌کند

ظاهرا بالاخره پس از مدت‌ها انتظار قرار است قابلیتی به اسپاتیفای اضافه شود تا کاربران بتوانند فایل‌های آفلاین خود را از طریق اپلیکیشن موبایل این سرویس پخش کنند.
۱۳۹۹/۹/۱۸

با وجود این‌که در حال حاضر اکثر کاربران اسپاتیفای مشغول بررسی آمار موسیقی‌های خود در یک سال اخیر هستند، این شرکت فعالیت‌های خود را محدود نکرده و روی قابلیت‌های جدیدی برای سرویس استریم خود کار می‌کند. یکی از این قابلیت‌ها همان چیزی است که کاربران مدت‌هاست انتظارش را می‌کشند، چون به نظر می‌رسد که امکان پشتیبانی از فایل‌های آفلاین بالاخره قرار است به اسپاتیفای موبایل اضافه شود.

این قابلیت از سوی کاربری در شبکه اجتماعی توئیتر کشف شده که با اسکرین‌شاتی از صفحه مربوط به این ویژگی در تنظیمات اپلیکیشن اسپاتیفای همراه است. ظاهرا کاربران در آینده می‌توانند با فعال یا غیرفعال کردن این سوئیچ تعیین کنند که اسپاتیفای آهنگ‌های محلی دستگاه را به آن‌ها نشان بدهد یا نه. اگر این ویژگی فعال شود فایل‌های محلی در بخش Your Library به نمایش درمی‌آید.

image

 

قابلیت مذکور مدت‌هاست که در اپلیکیشن دسکتاپ اسپاتیفای وجود دارد، اما کاربران موبایل به آن دسترسی نداشتند و فقط می‌توانستند آهنگ‌ها را استریم کرده یا آن‌ها را برای بخش آفلاین ذخیره کنند. البته روش‌هایی برای دور زدن این محدودیت در اختیار کاربران پریمیوم اسپاتیفای موبایل در دسترس بود، ولی با افزودن این ویژگی کاربران بالاخره می‌توانند به‌صورت رسمی از فایل‌های موسیقی خود استفاده کنند و تمام فعالیت‌های موسیقیایی خود را روی اسپاتیفای انجام دهند.

به‌رغم آن‌که گزارش امروز از عرضه نهایی این قابلیت روی نسخه‌های آتی اسپاتیفای خبر می‌دهد، ولی فعلا هیچ اطلاعات موثقی درباره زمان احتمالی عرضه این ویژگی در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)